horghorg Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eg innstalerte Windows 7 hinn dagen. Når eg går inn på spill som feks. Counter-strike og sims osv. så viser ikke pcen hele skjermen, Skjermen blir på en måte mindre, og midt på. ett lite område av venstre og høyre side blir helt svarte. Her e hvordan feks. cs ser ut. : http://img156.imageshack.us/img156/7480/heheqn.jpg - Eg lurer på om noen vet hva som gjør dette, å kan hjelpe meg med å få full skjerm igjen (eg hadde windows vista før, og då funket alt fint) Takk for alle svar. Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har samme problemet :!: jeg bare kobla til en tv skjerm så ble alt fiksa vet ikke hvorfor, men jaja... det du kan gjøre, er å skifte til Widescreen 16:9 i innstillingene på CS, hvis det fins på 1.6.. spiller source jeg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du kjører en 4:3 oppløsning på en 16:9 skjerm. Skift oppløsning i spillet. Lenke til kommentar
horghorg Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Du kjører en 4:3 oppløsning på en 16:9 skjerm. Skift oppløsning i spillet. Har nok prøvd det du Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da støtter ikke CS widescreen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå