DeadManWalking Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er kvittering påkrevd ved reklamasjon? Lenke til kommentar
C-angel Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nei, men du må kunne bevise kjøpet på en annen måte. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Et godt tips er å ta vare på kvitteringen, men hvis du kan bevise kjøpet ut ifra fks kontoutskrift så har jeg erfaring med at det holder. Faktisk kan det holde at varens produksjonsnr viser når den var produsert. Fikk "ny" pc-flatskjerm fra NEC på den måten. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Det er snakk om 150,-, og jeg orker ikke å mase sånn siden jeg jobber der. Lenke til kommentar
svante Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 At du må bevise noe er å ta litt hardt i. Du må strengt tatt bare sansynligjøre at varen er kjøpt i den aktuelle butikken. Jobber du der selv er du på god vei allerede. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Man må påbevise kjøpet. Dvs. at man må ikke ha kvitteringen, men en bankutskrift at du er belastet av butikken f.eks. Lenke til kommentar
nomore Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Påbevise er faktisk ikke et ord i den norske ordboka(hverken nynorsk eller bokmål). Og nei, man trenger kun å sannsynliggjøre: Kjøpevettreglene (se forklaring på punkt 1) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå