appelsinbrus Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Prøver å få et bilde inn i PS, men når jeg klikker "Åpne i" og velger PS, så er det et helt annet bilde som kommer inn, en gamlere versjon av bildet jeg vil redigere. Hva er det som gjør dette? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Prøver å få et bilde inn i PS, men når jeg klikker "Åpne i" og velger PS, så er det et helt annet bilde som kommer inn, en gamlere versjon av bildet jeg vil redigere. Hva er det som gjør dette? Kan du ikke "gå en annen vei" da, hvis det er et bilde du har på disken, kan du gå i PS, og åpne derfra. RandiA Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Har prøvd flere måter, funker ikke. Det samme bildet kommer opp, og det er ikke det bildet jeg prøver å åpne. Bildet som kommer opp har jeg for øvrig ikke på harddisken en gang, så vidt jeg veit. Det er ikke noe korttidsminne i selve PS-en som gjør dette da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Trur ikkje det. Høyrdes rart ut dette, kjem rett bilete opp om du opner det i eit anna program? Viser miniatyrbiletet i Utforsker rett bilete? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da høres det ut som du ikke merker/klikker på det rette bildet i det hele tatt, eller du har overskrevet det med et annet, og slettet det du leter etter. RandiA Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Trur ikkje det. Høyrdes rart ut dette, kjem rett bilete opp om du opner det i eit anna program? Viser miniatyrbiletet i Utforsker rett bilete? Kommer opp rett bilde i andre programmer ja, og i Utforsker. Er bare i PS det er problem. Kluet er at jeg har lagra bilde som TIFF og vil ha det inn i PS for å lagre i JPG. Kan ikke lagre det i JPG i Paint for da blir det fargetap. Jeg har så sykt lite peiling på sånt som dette, som du kanskje skjønner.. Da høres det ut som du ikke merker/klikker på det rette bildet i det hele tatt, eller du har overskrevet det med et annet, og slettet det du leter etter.RandiA Kan da litt mer om data enn som så.. Forhåndsvisning viser bildet riktig, men når jeg åpner det i PS er det et annet bilde. Videre funker det samme med andre bilder.. Er bare dette ene bildet det er problemer med. Endret 6. januar 2010 av appelsinbrus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå