jackson Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Jeg har ett problem med SOF2 når jeg spiller MP så henger lyden av geværene etter?? og jeg har en forholdsvis ny pc og kan spille spillet med nesten alle details på high..hva er galt`? Jackson Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 hodetelefoner? trådløse? prøv å sette ned sound quality Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hørtes rart ut, jeg har både trådløst og vanlig headset til min pc og lyden er upåklagelig når jeg spiller Sof2 Har alle instillingene,både grafikk og lyd, på max Regner med at du har oppgradert til Gold Edition, ny Osp osv. Lenke til kommentar
jackson Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Ja,har gold edition. Hvor skrur jeg ned på sound quality sa du? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 tror det finnes en innstilling i menyen der du kan velge mellom 11 og 22 khz lyd Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Tror ikke det har noe med lydinnstillingene i gjøre Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Slå av EAX kan være tingen...SoF2 sliter med det enablet...(ivertfall hos meg ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå