Nymph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vet det følger med en CD som skal gjøre dette, men den har jeg ikke. Hvordan kan jeg gjennopprette alle innstillingene på PC slik at jeg kan starte på nytt? Har en ekstern harddisk med alle bilder osv på, men pc er full av dritt. Har en Thosiba PC, med vista. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du kan sjekke om du har en gjenopprettingspartisjon på maskinen. Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Nå er jeg ikke helt med der, men jeg har i allefall lett på kontrollpanel og mer til for å se om det gikk an å gjenopprette maskinen fra start, men den viser bare tidspunkt som var rett før jul.. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det vil si at en del av harddisken inneholder installasjonsprogrammet. Alt du trenger å gjøre, er å trykke en tast under oppstart også vil den gjenopprette seg selv. Spørs jo på maskinen din. Du kan bruke UBCD for å sjekke om du har en ekstra liten partisjon og du kan bruke UBCD til å boote den partisjonen vist den eksisterer. http://www.ultimatebootcd.com/ Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Lastet ned det programmet, men hvordan funker det? Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det er en bildefil du må brenne til en cd. Velg funksjonen "burn image" eller "brenn cd bildet" i programmet du bruker. Putt cden i maskinen og start om igjen. Lenke til kommentar
Trainman Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Trenger ikke det for å sjekke om man har en recovery-partisjon. Det ser du i diskbehandling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå