Laffe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Den første er jo borte. (sikkert pga noen tipset YT etter at jeg hadde tipset her) Tok ikke mange min fra posten min til videon ble borte. Det ødelegger bare hele greeeia. Endret 7. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Den første er jo borte. (sikkert pga noen tipset YT etter at jeg hadde tipset her) Tok ikke mange min fra posten min til videon ble borte. Send på pm til meg da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Fox er du lat du eller. søkte du ikke opp når jeg skrev hva du måtte gjøre da ? 2sec skal se om jeg finner den. Lå iallefall under søkeordet "For det king" ca 4hours når jeg så. blir vel 15 nå:s edit.. ser som den har blit slettet :/ @fox Ja, men rett etter at jeg skrev min tidligere post? Måtte ned på 15-20hours der og da Endret 7. januar 2010 av laffe Lenke til kommentar
fox Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Har jo søkt, men klarer ikke å finne noe Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 hvilket thumnail bilde var det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå