Lommebok Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hallo. Har et problem som jeg helt plutselig fikk på GTA IV :S Hver gang jeg svinger til høyre eller venstre med bil stopper spillet. Altså, det fryser så lenge jeg har inne høyre eller venstre styre knapp(A og D altså). På en måte lagg. Har prøvd og skru ned grafikken, men det hjelper bare så vidt. Skrudd alt på fult og ikke noe problemer med og kjøre det, men holder jeg inne A eller D så fryser det så lenge jeg holder dem inne. Prøvde og tappe dem annen hver gang og da kom det opp "GTA IV have stopped working" ^^ kjører Windows 7 64 bit Quad core 2.667 ghz Geforce 9600 4 gb ram Asus p35k deluxe mobo Noe mer info så si ifra? Noen som har noen formeninger om dette? Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mulig noe annet slår inn mens du spiller? Se om du kan bytte over til piltastene i steden, funker dette så må det være en konflikt en eller annen plass? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 har du den nyeste patchen? http://www.rockstargames.com/support/IV/PC/patch/index.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå