Bymann Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Heisann Jeg har et problem. Hjemme her hvor jeg bor har vi et ganske greit nettverk. men, jeg bor i et lite tømmer hus på gården med tykke tømmer vegger. så signalet stopper i veggene og jeg får ikke trådløst nettverk inn dit. Er det noen som har en anelse på hvordan jeg kan få bra signal inne i det lille huset mitt på gården ? Hadde vert veldig fint om noen kunne gi meg noen hint På forhånd, takk Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Heisann Jeg har et problem. Hjemme her hvor jeg bor har vi et ganske greit nettverk. men, jeg bor i et lite tømmer hus på gården med tykke tømmer vegger. så signalet stopper i veggene og jeg får ikke trådløst nettverk inn dit. Er det noen som har en anelse på hvordan jeg kan få bra signal inne i det lille huset mitt på gården ? Hadde vert veldig fint om noen kunne gi meg noen hint På forhånd, takk Om det er en stasjonær du har kan du kjøpe en ny antenne, jeg har god erfaring med en av disse: http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=138859640 Lenke til kommentar
Bymann Skrevet 11. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2010 Heisann Jeg har et problem. Hjemme her hvor jeg bor har vi et ganske greit nettverk. men, jeg bor i et lite tømmer hus på gården med tykke tømmer vegger. så signalet stopper i veggene og jeg får ikke trådløst nettverk inn dit. Er det noen som har en anelse på hvordan jeg kan få bra signal inne i det lille huset mitt på gården ? Hadde vert veldig fint om noen kunne gi meg noen hint På forhånd, takk Om det er en stasjonær du har kan du kjøpe en ny antenne, jeg har god erfaring med en av disse: http://clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=138859640 Takk for svar Skal teste ut en sånn og se om det vil fungere Lenke til kommentar
Bibbo Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg låner denne tråden litt. Har kjøpt en wlan-antenne fra Clas Ohlson og den vil rett og slett ikke virke. Har skrudd av èn av to standardantenner og skrudd på den nye antennen, men merker nada forskjell. Noe jeg må/kan gjøre? Takk! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 De er beregnet til nettverkskort og jeg har ikke forsøkt det på en router, men jeg regner med at du i tifelle må bytte begge antennene på g-routeren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå