Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tar de tisseprøve/blodprøve på sesjon?

Gjest Guest_anonym_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg var på sesjon nå på mandagen (04.01.10) Og da tok jeg verken blodprøve eller urinprøve.

OT: Hva har egentlig urinprøve/blodprøve på sesjon og gjøre med samliv og relasjoner? :blink:

Endret av sjonky
Lenke til kommentar

når jeg var på sesjon,(alså del år siden) så tok de urinprøv grunnet narkotika kontroller.

Blodprøve tok når du komme in til rekrutt perioden (de må kontroller blodtypen din osv for at blodtype din skal stå på dogtags din osv.)

Lenke til kommentar

på innrykk spør de om du har prøvd knark, om du sier ja må du pisse og de tar hårprøve m.m.. jeg pisset på sesjon og etter første perm, samt litt stikkprøver, var et par som røk midt i tenesten men.. om du vil slippe unna og driter i rulleblad er det lett.. om du klarer å holde deg vekke fra ulovligheten kommer du mest sansynlig til å ha det jævlig morro et år og gjøre noe helt nytt, var sånn for meg vertfall :)

Lenke til kommentar
Okei. Whatever works for you. Jeg siktet ikke til at man ikke bør dope seg pga staten, men fordi det er patetisk, helsefarlig og etter min mening: det minst mandige jeg vet om.

Når man ikke har argumentasjon til å backe opp uttalelsene sine går man over på hersketeknikker som å stemple noe som "patetisk" og "lite mandig". Bruk av rusmidler er så et mangfoldig og komplekst tema at merkelapper som dette mister all mening.

Trådstarter: Det var ikke urinprøve på sesjon da jeg var der (2-3 år siden), de tok heller ikke noen blodprøve på innrykk, men de testet innsiden av kortholderen og mobilen min for spor etter cannabis. Så spurte de om hvilken holdning jeg hadde til narkotikapolitikk og da gadd jeg selvfølgelig ikke lyve for å tekkes dem, så da sa jeg som sant var at jeg er uenig i narkotikapolitikken i Norge idag. Da ble plutselig samtalen en del lenger, jeg måtte prate med en eller annen representant for politiet som med dominerende kroppsspråk og intens øyekontakt prøvde å få meg til å innrømme narkotikabruk. Lordylord, for noen amatører.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...