toro6 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Neppe, en påvirket person hadde funnet på noe bedre enn å skrive her. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Det er litt variabelt kan det se ut til. Jeg tok urinprøve da jeg var på sesjon, og tok blodprøve første dag i militæret. Lenke til kommentar
sjonky Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Jeg var på sesjon nå på mandagen (04.01.10) Og da tok jeg verken blodprøve eller urinprøve. OT: Hva har egentlig urinprøve/blodprøve på sesjon og gjøre med samliv og relasjoner? Endret 7. januar 2010 av sjonky Lenke til kommentar
probin Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 jeg tok heller ikke noen prøver for 2 år siden :O Lenke til kommentar
Patton Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tok urinprøve på sesjon og blodprøve i militæret, men det var for over 10 år siden. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 når jeg var på sesjon,(alså del år siden) så tok de urinprøv grunnet narkotika kontroller. Blodprøve tok når du komme in til rekrutt perioden (de må kontroller blodtypen din osv for at blodtype din skal stå på dogtags din osv.) Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 For min del så var det ingen urinprøve på sesjon ifjor vår. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Da takker jeg for svar. Og for dem som lurte på hvorfor jeg postet her, så gjorde jeg det for å være anonym. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg tok ikke noe på sesjon i fjor. Men du blir jo sjekka når du skal i militæret. Har du røyka hasj noen måneder før så vil de finne rester. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tar de tisseprøve/blodprøve på sesjon? Poster anonymt da det er åpenlyst hvorfor jeg spør . Jeg var på sesjon nå nylig. Da tok ingen av de som var der urinprøve eller no som kan avsløre ting og tang Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 på innrykk spør de om du har prøvd knark, om du sier ja må du pisse og de tar hårprøve m.m.. jeg pisset på sesjon og etter første perm, samt litt stikkprøver, var et par som røk midt i tenesten men.. om du vil slippe unna og driter i rulleblad er det lett.. om du klarer å holde deg vekke fra ulovligheten kommer du mest sansynlig til å ha det jævlig morro et år og gjøre noe helt nytt, var sånn for meg vertfall Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 på innrykk spør de om du har prøvd knark, om du sier ja må du pisse og de tar hårprøve m.m.. *Må*? Hvor er dette lovfestet? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 på innrykk spør de om du har prøvd knark, om du sier ja må du pisse og de tar hårprøve m.m.. *Må*? Hvor er dette lovfestet? Hei, hva er vitsen med å gjøre seg vrang? Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Okei. Whatever works for you. Jeg siktet ikke til at man ikke bør dope seg pga staten, men fordi det er patetisk, helsefarlig og etter min mening: det minst mandige jeg vet om. Når man ikke har argumentasjon til å backe opp uttalelsene sine går man over på hersketeknikker som å stemple noe som "patetisk" og "lite mandig". Bruk av rusmidler er så et mangfoldig og komplekst tema at merkelapper som dette mister all mening. Trådstarter: Det var ikke urinprøve på sesjon da jeg var der (2-3 år siden), de tok heller ikke noen blodprøve på innrykk, men de testet innsiden av kortholderen og mobilen min for spor etter cannabis. Så spurte de om hvilken holdning jeg hadde til narkotikapolitikk og da gadd jeg selvfølgelig ikke lyve for å tekkes dem, så da sa jeg som sant var at jeg er uenig i narkotikapolitikken i Norge idag. Da ble plutselig samtalen en del lenger, jeg måtte prate med en eller annen representant for politiet som med dominerende kroppsspråk og intens øyekontakt prøvde å få meg til å innrømme narkotikabruk. Lordylord, for noen amatører. Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hei, hva er vitsen med å gjøre seg vrang? Jeg tenkte primært på inngripen i ens privatsfære. Dermed, en gang til -- hva er hjemmelen for "må"? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Det er ikke noe som heter "privatsfære" i militæret. Les forøvrig her om konsekvenser: http://www.mil.no/fol/nn/start/;jsessionid...questid=99722#1 Endret 9. januar 2010 av BeFs Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Slutt med cocaine, generalene lukter det lang vei. Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Det er ikke noe som heter "privatsfære" i militæret. Sesjon != militæret. Lenke til kommentar
MRN Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 At sesjon er ulik militæret. At sesjon ikke er det samme som militæret, sagt på bedre norsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå