Gjest Guest_anonym_* Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tar de tisseprøve/blodprøve på sesjon? Poster anonymt da det er åpenlyst hvorfor jeg spør . Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 De tar urinprøve på sesjon og blodprøve når og om du kommer inn i millitæret e.l. Lenke til kommentar
JUL Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 De gjorde det ikke når jeg var på sesjon 2-3 år siden, men i militæret måtte vi ta urinprøve etter vår første perm. Lenke til kommentar
Gjest Guest_anonym_* Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 De tar urinprøve på sesjon og blodprøve når og om du kommer inn i millitæret e.l. Det er jo lenge siden du var på sesjon da . Noen som har kilder? Lenke til kommentar
Itspersonal Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) De tar urinprøve på sesjon og blodprøve når og om du kommer inn i millitæret e.l. Urinprøve på sessjon og blodprøve når du begynner i militæret. Du kan også regne med å få urinprøve i ny og ne mens du er i militæret også.Blir du tatt ender du sannsynligvis opp på kjøkkentjeneste i Dombås eller noe annet ufyselig... Endret 7. januar 2010 av itspersonal Lenke til kommentar
Pjolter Knicksen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hva med de som har fobi for å ta blodprøver? jeg har det, men jeg har utrolig lyst til å komme meg ut i militæret og muligens ta videre utdannelse der. Har ingen problemer med sprøyter, kun blodprøver. Ville det være mulig å slippe tror dere, og heller avlegge en annen slags prøve? Snakker da om blodprøver fra armen, fingeren går greit. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Urinprøve på sesjon? Hva i alle dager er det for noe tull? Skjedde ikke når jeg var der i hvert fall. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg tok heller ikke urinprøve da jeg var på sesjon for noen år siden. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 I følge de jeg kjenner som har vært på sesjon og samme med meg er enige om at det skjer ikke dette på sesjon. Dette hender først når du kommer inn i militæret og stikk prøver som de andre sier Lenke til kommentar
Gjest g 18 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 De tar ikke urinprøve på sesjon!!!!! Jeg var på sesjon for 5 uker siden. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg tok heller ikke urinprøve da jeg var på sesjon for noen år siden. ikke jeg heller. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hverken eg eller dei eg var på sesjon med måtte ta urinprøver. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg prøvde å ta urinprøve men klarte ikke å tisse på kommando. Lenke til kommentar
Belli Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vær en mann, slutt og dop deg, så slipper du å bekymre deg for om de tar urinprøve eller ei. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vær en mann, slutt og dop deg, så slipper du å bekymre deg for om de tar urinprøve eller ei. dummeste jeg har hørt. Man er ikke en mann hvis du gjør som staten sier, men en sau. Lenke til kommentar
Belli Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Vær en mann, slutt og dop deg, så slipper du å bekymre deg for om de tar urinprøve eller ei. dummeste jeg har hørt. Man er ikke en mann hvis du gjør som staten sier, men en sau. Okei. Whatever works for you. Jeg siktet ikke til at man ikke bør dope seg pga staten, men fordi det er patetisk, helsefarlig og etter min mening: det minst mandige jeg vet om. Eksempel fra antidoping.no, sikter her til anabole steroider: Fysiske bivirkninger hos menn • Redusert fruktbarhet – Nedsatt spermieproduksjon • Redusert volum av testiklene • Varierende kjønnsdrift – Økt/redusert avhengig av AAS-doseringen/hvor i syklus – Impotensproblematikk! • Prostataforstørrelse – Opptrer oftere og tidligere enn normalt, økt kreftrisiko • Håravfall / skallethet – Irreversibelt (går ikke tilbake ved avsluttet bruk) • Brystkjertelforstørrelse (gynekomasti) – ”Testo-knotter, bitch tits”, relativt vanlig pga økt østrogenproduksjon Lenke til kommentar
zotbar1234 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Okei. Whatever works for you. Jeg siktet ikke til at man ikke bør dope seg pga staten, men fordi det er patetisk, helsefarlig og etter min mening: det minst mandige jeg vet om. Kan du prøve å ta en litt mer balansert innstilling ift. saken? Doping handler ikke nødvendigvis om å hive i seg HGH uten noe form for begrensning eller legeoppsyn. Dessuten -- "Vær en mann, slutt og dop deg". Altså, du vil at OP skal slutte (med noe?) og så dope seg? Ja, den er billig, men veldig underholdende. Eksempel fra antidoping.no, sikter her til anabole steroider: Antidoping Norge er notoriske for en veldig ensidig fremstilling av saken. EPO er ikke *bare* djevelens verk som skaper overskrifter i "L'Equipe" -- det øker også oksygenopptaket betraktelig. HGH er kjent for å bidra til raskere restitusjon etter trening, og anabole steroider hjelper å bygge opp muskelmasse. Men alt med måte. Det finnes alvorlige bivirkninger (akkurat som med vitamin A-inntaket). Det handler om å innta en riktig mengde under streng legekontroll for å oppnå resultater uten bivirkninger. Så la oss prøve å tøyle litt skremselspropagandaen. Tilbake til det opprinnelige spørsmålet. På sesjon *nektet* jeg å svare på spørsmålet om jeg brukte narkotiske stoffer (vi måtte fylle ut et skjema med masse spørsmål). Legen som tok i mot skjema protesterte, men jeg gjorde det ettertrykkelig klart at det ikke kom på tale at jeg ville svare på det spørsmålet og signere skjema. Legen gav til slutt etter. At det var urinprøve med i bildet kan jeg ikke huske. Endret 7. januar 2010 av zotbar1234 Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 De tar urinprøve på sesjon og blodprøve når og om du kommer inn i millitæret e.l. Urinprøve på sessjon og blodprøve når du begynner i militæret. Du kan også regne med å få urinprøve i ny og ne mens du er i militæret også.Blir du tatt ender du sannsynligvis opp på kjøkkentjeneste i Dumbås eller noe annet ufattelig Dombås* Er da ikke så ille å havne der Muttra som er kjøkkensjef, dessuten får man neppe på kjøkkenet om muttra finner ut om man går på stoff. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Forum > Samfunn > Samliv og relasjoner Var De påvirket da De opprettet denne tråden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå