Gå til innhold

transport fra Oslo/Gardemoen til Madla (førstegangstjeneste)

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg skal i militæret på Madla nå på Søndag kl 19:00, men er usikker på transport dit.

Har tenkt på 3 miligheter: buss, tog og fly.

Har lett litt på nettet men finner ikke noe ruter som kommer meg fra enten OSlo eller Gardemoen.

en mulighet jeg tenkte på var buss eller tog til Stavanger. og taxi derifra til Madla (KNH)

Så lurte jeg da på om noen har noen gode forlsag til hva jeg burde gjøre for å komme meg dit.

Setter stor pris på alle forslag :)

- Christian aka Chrisse

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

tar du tog, så går det et fra oslo S til stavanger derifra går det buss til madlaleiren vanligvis er de ekstra godt merket de bussene når det er opptak.

vet faktisk ikke om det går busser fra oslo til stavanger.

jeg vil uansett anbefale tog eller kanskje fly vis du har råd til det.

tog går du bare på NSB.no og skriver oslo i den ene og stavanger i den andre. velger klokkeslett og hva slags billett trykk gå videre så får du opp valg. eventuelt kan du jo ringe dem

Organiserer ikke Marinen transport?

Mener de gjorde dette tidligere.

de gjorde ikke det når jeg var inne men det betalte tilbake utgiftene med rutetransport via tog/buss

Lenke til kommentar
tar du tog, så går det et fra oslo S til stavanger derifra går det buss til madlaleiren vanligvis er de ekstra godt merket de bussene når det er opptak.

vet faktisk ikke om det går busser fra oslo til stavanger.

jeg vil uansett anbefale tog eller kanskje fly vis du har råd til det.

tog går du bare på NSB.no og skriver oslo i den ene og stavanger i den andre. velger klokkeslett og hva slags billett trykk gå videre så får du opp valg. eventuelt kan du jo ringe dem

Organiserer ikke Marinen transport?

Mener de gjorde dette tidligere.

de gjorde ikke det når jeg var inne men det betalte tilbake utgiftene med rutetransport via tog/buss

sjekka NSB.no nå. men er ingen tog som passer til når jeg skal være der -,-

Så da står jeg igjen med buss og fly da. Mest sannsynlig fly tenker jeg.

Lenke til kommentar
sjekka NSB.no nå. men er ingen tog som passer til når jeg skal være der -,-

Så da står jeg igjen med buss og fly da. Mest sannsynlig fly tenker jeg.

du tuller? dere skal vel strengt tatt bare være der før mandags morgen.

vil rett og slett anbefale deg å ta en telefon til madla og spør dem der, de vil kunne hjelpe deg iallfall.

ingen tog som tar deg hen på søndag? når jeg var der så kom det folk helt frem til godt og vel 22.00 på kvelden.

dette har vel ingenting med at du ikke vil stå opp tidlig?

Lenke til kommentar

Lol! Ingen tog som passer? Det rekker at du er der den dagen (formiddagen). De sender ikke militærpolitiet på døra di med en gang...

Da jeg var inne skjedde det fint lite de første timene. De ga oss endel utstyr etterhvert som vi ankom til leiren. Fikk penger tilbake mot forvist bilett fra NSB. Busser var satt opp fra nærmeste togstasjon.

hmm.. husker de spilte "You're in the army now" av Status Quo over PA-anlegget da vi trasket inn i leiren :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...