freddern Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei. Jeg har tele2 Sheriff abonnementet og plutselig i dag så mistet jeg all dekning på mobilen. Jeg byttet til Tele2 Sheriff i starten av oktober og har ikke mottatt noen faktura ennå... Når jeg skal sende inn et spørsmål til kundeservice, blir jeg bedt om kundenummer. Siden kundenummeret står på fakturaer så har jeg da ikke tilgang til dette. Det står på nettet at man skal kunne se på fakturaer på Mine Sider på tele2 nettsia, men der kan jeg nesten ikke gjøre annet enn å sende meldinger og se på samtalevarighet. Da tenker jeg at kanskje det er gått noe galt slik at jeg har blitt sendt regning, men ikke mottatt den og da er abonnementet mitt blitt sperret.... Noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå