skylinepower Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Finnes det noen nett siden som man kan få kjøpt klær med gratis frakt? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 Norske sider Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 6. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Lurer på det samme. For min del kan kan dere også nevne utenlandske butikker. (Mulig jeg kaprer tråden nå, hvis tilfelle, ignorer posten) Edit: Med denne koden får man gratis frakt hos Nelly. Endret 6. januar 2010 av HalogenpæreUtenLys Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 På Ellos.no har de hele tiden rabattgreier. Ofte er det gratis frakt. H&M tar veldig lite i frakt. Ikke verdens beste butikker, men er da noe. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 kan komme med tillegsinfo at jeg er ca 194cm høy så trenger xxxl i genser helst og bukser vet jeg bare 34-36 i høyda og 34-36 i bredda. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 7. januar 2010 Rapporter Del Skrevet 7. januar 2010 kjøper du fra utenlandske nettbutikker blir det fort billigere enn det man får i Norge, selv om du må betale frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå