recer75 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har en 3 år gammel XPS 720 på rommet og den funker bra til mitt bruk. Det eneste problemet mitt er lit får lav grafikk ytelse så jeg tenkte å byte ut skjermkortet. Mitt problem med å oppgradere er at jeg er helt blank på vordan kjærmkort som funker i den og vilke strømforsyning som følgte med og dit og datt om pcen. Dette vet jeg om pc-en: Den ble kjøpt uten å justere på vilke deler som skule være i den på Dell sin hjemmeside. 500 GB hardisk geForce 8600 GTS og 2 GB Ram Er det noen som har erfaring når det gjelder å oppgradere XPS 720 så hadde det vært topp vis du/ dere kunne dele deres erfaringer med oss. har du peiling på pc-er så er deres forslag likke velkommen. PS: kortet bør ikke koste mer en 4000kr men bare kom med forslag over det også så får jeg se hvor dyp lommeboka er. Lenke til kommentar
martin808 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Jeg er 99% sikker på at du kan glemme å oppgradere pga så vidt meg bekjent på du har "Dell verifiser" HW. Jeg prøvde å en gang å koble til en harddisk (samsung) til en Dell og da ble det krøll. Mulig at det går hvis du bruker samme produsent som Dell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå