Applebee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Anbefaler folk som treffer hverandre på nettet å treffe hverandre så fort som mulig på ordentlig slik at det ikke utvikler seg altfor langt (som i dette tilfellet) for noe som kanskje ikke funker i det hele tatt når det utleves i det virkelige liv. +1 Man får aldri samme opplevelsen av noen over nett \ telefon, så skap kjappest mulig et intrykk av personen irl! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Skjønner godt at folk kan forelske seg over nett, Man ser jo bilde av personen og man får jo et visst inntrykk av personligheten å. Det å elske en person man aldrig har møtt kan jeg ikke forstå. Jeg bruker nå ganske lang tid for å elske en jeg er sammen med. Men alle folk er forskjelllige Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) This is some serious fucked up business. Run while you still can brother. Har vert bort i de der før. Endret 9. januar 2010 av QBab Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ^ Ikke frekt ment mot deg, men siden du har vært borti det før, er det dømt til å gå galt for TS? I say meet her! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 ^ Ikke frekt ment mot deg, men siden du har vært borti det før, er det dømt til å gå galt for TS? I say meet her! Jævlig frekt Apple. Klart det går til helvete, det går alltid til helvete med sånne maks desperate damer. On the serious note, jeg har sett det flere ganger før, den typen der er så sykelig needy at de kan finne på å true med selvmord om du går fra dem. Alt for oppmerksomhet eller what ever. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Tja, det kan grovt sett bare gå to veier. Enten liker de hverandre, eller så gjør de ikke det. Men, jeg skal ikke la være å si at hun virker litt needy, for det gjør hun. Men hvis du liker henne, så burde vel ikke det være et alt for stort problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå