Gjest Undrende.. Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Heisann godtfolk! Er ei jente som jeg møtte på nettby. Jeg er 18 og hun 17. Vi har hatt kontakt via msn, og har pratet i telefon en del ganger. Har kjent henne i 6 måneder. Hun er allerede ute med å si at hun elsker meg og vil være sammen med meg, at sist jeg ringte henne så var hun så forelska at hun begynte å gråte etter at jeg hadde lagt på. Vi skal vel sikkert møtes snart, men lurer på hvorvidt dette er normalt? At noen oppfører seg slik? Tror faktisk jeg liker henne litt, men vil ta det med ro før jeg evt. gir det en sjanse. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er litt rart imo at hun faktisk har blitt forelsket i deg over msn \ tlf, men det går vel an. Er vel ikke værre enn å møtes, så kan du jo vurdere da om du vil gi det en kjangse? Hva har du å miste? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ehhhh, hun høres helt psyko ut....vær forsiktig! Seriøst, jeg spøker ikke. Lenke til kommentar
Mrfail Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skjedd noe liggnende meg for noen år siden Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Uhm, man har et litt funky syn på "elsker deg" vis man sier det etter kontakt over nettby msn og tlf. Så ja, det skader ikke å møtes. Men vær forsiktig. Lenke til kommentar
Evilfish Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 "jeg elsker deg jeg elsker deg" 2 uker senere GTFO OF MA LYFE!!"!!"! Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Som det heter på engelsk: Titties or GTFO Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ehhhh, hun høres helt psyko ut....vær forsiktig! Seriøst, jeg spøker ikke. Enig, hun må være passe desp, og dersom ikke ting går helt etter planen når dere møtes kan hun fange deg og i værste fall stoppe deg ut. Jeg spøker IKKE. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ehhhh, hun høres helt psyko ut....vær forsiktig! Seriøst, jeg spøker ikke. Enig, hun må være passe desp, og dersom ikke ting går helt etter planen når dere møtes kan hun fange deg og i værste fall stoppe deg ut. Jeg spøker IKKE. Må faktisk si meg eni på dette. Det å bli "stoppet ut" ble et meget bra ord på det som kan skje. Lenke til kommentar
ZenMuch Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Går da ann å bli forelska selv om man møttes på nette? Jeg å kjæresten min gjorde det, eller..vi hadde sett hverandre uten og pratet.. å etter det gikk alt på msn/tlf. Jeg ble stupforelska, vi møttes og har vært sammen et år nå. Greit at det kansje ble litt overdrevent med det å si at hun elsker deg, men kansje hun er så forelska at hun tror det, behøver jo ikke å være gal fordeom.. Møt henne, bli kjent og døm henne da. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Been there, fucked it up (nølte for mye), No regrets (hu var ustabil!) Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) I say run for it! Endret 6. januar 2010 av Applebee Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hun er desperat mann! Du kan jo kjøre henne en gang da og så si hade? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hun er desperat mann! Du kan jo kjøre henne en gang da og så si hade? Ærligtalt, blir du ikke lei av å holde på med dette tullete "imaget" ditt å være en pervers gris rett igjennom? Synes alle dine kommentarer er bare "pul henne da!". Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Hun er desperat mann! Du kan jo kjøre henne en gang da og så si hade? Ærligtalt, blir du ikke lei av å holde på med dette tullete "imaget" ditt å være en pervers gris rett igjennom? Synes alle dine kommentarer er bare "pul henne da!". pervers gris? Det var litt drøyt Jeg sier bare min ærlige mening, beklager hvis du ikke liker dette. Jeg vil bare være hyggelig å hjelpe Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Go for it! Men vær forsiktig, hun høres litt ustabil ut. Endret 9. januar 2010 av eXtreme-501 Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Ikke alle 17-åringer som har skjønt hvordan ting fungerer i praksis. Kanskje for mange kjærlighets-romaner. Du får ta det litt rolig til dere har møttes. Ikke alt er like bra når man møtes som det høres ut på nett/telefon. Endret 9. januar 2010 av Erigon Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) Syns ikke hun høres noe sær ut egentlig. Hadde ei vennine som drev å skrev med en fyr fra England i 6 måneder og de elsket hverandre før de møttes. Han har nå flyttet hit å bor sammen med henne. Ser ikke noe problem egentlig? Er da fullt mulig å forelske seg i en personlighet. Edit: Hun fylte 17 for 2-3 uker siden og han er halveis til 19 Endret 9. januar 2010 av MongoMan Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Anbefaler folk som treffer hverandre på nettet å treffe hverandre så fort som mulig på ordentlig slik at det ikke utvikler seg altfor langt (som i dette tilfellet) for noe som kanskje ikke funker i det hele tatt når det utleves i det virkelige liv. Lenke til kommentar
Kalinken Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Hun er desperat mann! Du kan jo kjøre henne en gang da og så si hade? Hvis en dame har sterke følelser for deg og du har sex med henne for å "kjøre henne en gang" så er du en major league dochebag. Det er tåpelig å kødde med folks følelser for å få seg et knull. Trådstarter: Er du interessert, så møt henne in person, så kan du se om du fortsatt er interessert etter det og eventuelt take it to the next level. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå