Obi von Knobi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Mitt gamle hovedkort P5N32 SLI-Plus har sluttet å virke, jeg vil ha et nytt som er best mulig, men ikke mer enn 1300 kr. PCen blir brukt til tunge programmer, HD-film og spilling. Den skal overklokkes. Maskinvare: Mushkin DDR2 4096MB extreme Performance Intel Core 2 Quad Q9550 Nvidia Geforce 8800 GTS 320GB Creative Soundblaster Etellerannet Thermaltake Big Typhoon Takk for hjelpen! Endret 6. januar 2010 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har tenkt å bestille i kveld så det haster litt. Hvordan er Asus P5Q Pro Turbo i forhold til mitt gamle? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Stortsett alle kort med Intel brikkesett og P45 generelt denger nForce så hardt at du kan høre det skrike når du trykker på bestill knappen Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Selv om nForce kortet koster 7-800 kr mer? Neimen det var jo koselig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå