LeBateleur Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg trenger et nytt kamera til jeg skal i førstegangstjeneste i Bardufoss. Funksjoner som er viktige: At det starter opp raskt og kan ta bilder med en gang. God videofunksjon (minst 720p) Vil ikke ha en stor klump av et kamera. Trenger ikke mye zoom. Pris er maks 3000 kr. Endret 6. januar 2010 av LeBateleur Lenke til kommentar
morlie Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Samsung PL70: HD Film, en smilefunksjon (kjenner igjen når mennesker smiler, og tar bilde automatisk, tenker dette er litt praktisk ettersom det ofte er litt kaldt om kveldene, og da ut med pekefingeren er lite populært) Face-recognition (Holder fokus på ansiktet), og god bildekvalitet. Casio Z650: HD Film, BS-knapp (bestshoot, ferdiginstilte funksjoner, nærmere 40 stk) Og veldig god bildekvalitet. begge ligger på rundt 2/3k rundt omkring i norge:) Lenke til kommentar
world wide weird Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Du burde vel helst hatt Canon, men den står kanskje Forsvaret for? Førstegangstjenesten kan by på mye rart. Det kan være kjekt å ha et kamera som tåler like mye som deg selv. Se på Panasonic DMC-FT1, eller kanskje den nye Olympus Mju Tough 3000. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg ville vurdert Canon ixus 100is som er meget kompakt, tar ok bilder og filmer i HD. Ellers er ZX1 et meget godt valg, så vidt større enn ixus100is, tar bedre bilder, filmer også i HD. Ixusen er også ca 800kr billigere. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Takker for alle svar.. Jeg har søkt litt på nettet og har funnet ut at Canon Ixus 120IS og Sony WX1 vil være gode valg for meg. Problemet med Sony'en er at den er vanskelig å oppdrive før onsdag da jeg skal i militæret. Fikk et tilbud på Canon'en til 1900 hos en lokal fotograf. Synes det virker som et godt tilbud og tror derfor jeg går for den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå