cella Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Olympus E-3 og de dyre værtette objektivene hadde vært no for 25 blå osv. E-3 ute i snøen: E-1 trengte en dusj: E-1 brukes til å måkesnø E-1 Snømann Dette er jo skikkelig tester da. Ble nesten redd her jeg satt, he he. Veldig overbevisene hvertfall Men jeg veit ikke om jeg kan gå fra Nikon. Har liksom alltid brukt nikon kameraer. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hold deg til det du liker best, Olympus E-3 er kun for de i ekstreme vær forhold. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Den eneste av tingene i videoene, som jeg ikke ville følt meg 100% komfortabel med å gjøre med en D300, er å vaske den under springen. Lenke til kommentar
cella Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 Den eneste av tingene i videoene, som jeg ikke ville følt meg 100% komfortabel med å gjøre med en D300, er å vaske den under springen. He he.. Trur ikke jeg hadde følt meg komfortabel med å gjøre det uansett hvor regntett det hadde vært jeg. Lenke til kommentar
XiFF Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 (endret) E-1 / E-3 er jo bygd som tanks, vedder på at nestegenerasjon blir bedre vanntette slik at du kan bade med dem Endret 9. januar 2010 av XiFF Lenke til kommentar
cella Skrevet 9. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2010 E-1 / E-3 er jo bygd som tanks, vedder på at nestegenerasjon blir bedre vanntette slik at du kan bade med dem He he Dette er helt sikkert kameraer som koster flesk.. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 He he Dette er helt sikkert kameraer som koster flesk..Neida, de er i samme prisområde som D300. Dvs, E-1 er forgjengeren til E-3, og E-3 ligger i samme prisområde som D300 (E-3 koster ca 9000 nytt, D300 er faktisk i øyeblikket en del dyrere). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå