Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Skifte støtdemper pris

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er veldig greit å vite hvilken bildet gjelder også ;)

Det er en Opel Astra 2000mod. Trenger å bytte begge bak. Var innom Opel og de sa at det måtte skiftes. Har begynt å ynge. Får ikke tak i noen som gjør det svart eller privat. Vil ha pris. Vil helst få det gjort fort som murlig

Lenke til kommentar
Er veldig greit å vite hvilken bildet gjelder også ;)

Det er en Opel Astra 2000mod. Trenger å bytte begge bak. Var innom Opel og de sa at det måtte skiftes. Har begynt å ynge. Får ikke tak i noen som gjør det svart eller privat. Vil ha pris. Vil helst få det gjort fort som murlig

Hva skjer om jeg ikke skifter. Blir det godkjent på EU kontroll?

Lenke til kommentar

Mener det er fjær og demper seperat bak på disse? Eller så husker jeg helt feil fra når jeg var utplassert på bergheim. Derfor kan det være billigere bak ;) Vis det er seperat bak så tar det jo maks 5 min per side å bytte + hente bil, løfte opp bil, kjøre den ut igjen så de tar sikkert en halvtimes arbeid for det. + ca 800-1200 kr per demper

Lenke til kommentar
Mener det er fjær og demper seperat bak på disse? Eller så husker jeg helt feil fra når jeg var utplassert på bergheim. Derfor kan det være billigere bak ;) Vis det er seperat bak så tar det jo maks 5 min per side å bytte + hente bil, løfte opp bil, kjøre den ut igjen så de tar sikkert en halvtimes arbeid for det. + ca 800-1200 kr per demper

Ok jeg hadde bilen min til verksted for å skifte støtfangeren bak og da sa de at støtdemperen trenger en skift. Den ynget 2 ganger. Trenger å skifte begge bak. Hvor mye koster den demperen og kan man skaffe det på mekonomen osv. Hvem er billig Det er vel ikke farlig å kjøre sånt ikkesant?

Endret av corsa91
Lenke til kommentar

Dempere kan skaffes på de fleste bilrekvisiataforetninger, torshov, mekonomen og biltema for å nevne noen.

pris kan variere mye, eneste måten å sjekke det på er å bruke internett og eventuelt ta turen inn i butikk for å sjekke pris.

farlig? du vil jo få dårligere veigrep som kan resultere i blant annet lengre bremselengde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...