kinevass Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg lurer på om noen kan noe om dete, og eventuelt hvorfor det jeg tror er en halsbetennelse er så rar? Mandag: Jeg var i helt fin form på morgenen, dro ut, ble litt sår i halsen. Innen 4 timer var gått hadde jeg skikkelig vondt i halsen + sviende/brennende følelse. 2 timere senere var smerten i hals og ører. (slik som smerten ved ørebetennelse) Natt til tirsdag: Feber 39,2, jeg kaldsvetter, hals og ører er vonde, fantaserer (pga. feber). tirsdag: Svimmel, dårlig, hodepine, store halssmerter. tirsdag ettermiddag: ALLE symptomer forsvunnet! Flott form. Onsdag: Flott form, drar på praksisen min og styrer. Onsdag ettermiddag: Smerten i halsen kommer tilbake som regn fra åpen himmel, ørene verker litt. Dette synes jeg virker veldig rart! Jeg har aldri vært borti å være så sprekksjuk som på mandag og tirs. for så å bli frisk på noen timer, så bli syk igjen. Kan dette være sympt. på noe annet enn halsbetennelse? Flott om noen har peil:D Drikker varm drikke for harde livet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå