Gjest Guest_emma88_* Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hvem skal man kontakte dersom det blir samboerbrudd og vi har en leilighet sammen(vi flyttet inn i oktober, så har kun hatt 3 avdrag til lånet) men ingen vil flytte. jeg har ikke lappen og jobber ikke langt fra stedet der jeg bor(byttet jobb når vi flyttet grunnet dårlig bussforbindelser). og jeg har derfor vanskeligheter å bo midlertidig hos andre, de bor langt unna. Han har lappen og kommer seg lettere fram og tilbake. Det er helt umulig at vi bor sammen lenge da han er veldig sjalu av seg og ikke takler at jeg gjør andre ting(drar med venner osv) dersom det er slutt. Han har ikke fast jobb men det har jeg. har det noe å si når vi skal avgjøre hvem som skal beholde huset? hvem avgjør i såfall dette. Må jeg kjøpe ut han eller omvendt når vi nesten ikke har betalt på lånet og han forøvrig skylder meg litt penger. eller holder det at man overfører lånet i bare mitt navn? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Om du har en stødig økonomi i forhold til han, så vil jo det hjelpe betraktelig. Jeg ville kanskje tatt en prat med en advokat. Hvertfall det jeg gjorde sist det ble slutt med samboeren min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå