kalg Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg har blitt presantert for et merkelig problem. Når jeg prøver å boote mitt gamle A8N-Sli Premium hovedkort skjer det ingenting. Når jeg "jumpstarter" PSUen og kobler til hovedkortet etterpå booter det. Slik virker det helt flott helt til jeg slår av strømmen, da må jeg "jumpstarte" igjen før jeg får bootet. Har prøvd med 3 forskjellige strømforsyninger nå, samme problem. Noen som har ideer? Jeg har konkludert med at Hiper psu har krevet enda et offer Slettes Endret 8. januar 2010 av kalg Lenke til kommentar
BmOnline Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har blitt presantert for et merkelig problem. Når jeg prøver å boote mitt gamle A8N-Sli Premium hovedkort skjer det ingenting. Når jeg "jumpstarter" PSUen og kobler til hovedkortet etterpå booter det. Slik virker det helt flott helt til jeg slår av strømmen, da må jeg "jumpstarte" igjen før jeg får bootet. Har prøvd med 3 forskjellige strømforsyninger nå, samme problem. Noen som har ideer? Prøv å skift nytt backup batteri på HK-. Vennligst BmOnline Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå