Gå til innhold

Dali Concept 10 og Nad CE375BEE

Anbefalte innlegg

Halloen.

Lurer på å kjøpe meg et skikkelig anlegg. Hører mye på musikk og har lyst å oppgradere litt. Hører mest på Rock\metal som Metallica, AC\DC, Iron Maiden, Rage Against The Machine osv. Så vil ha noen høyttalere med skikkelig trøkk i, men som likervel kan spille bra på roligere sjangre en sjelden gang. Noen som vet om Nad CE375BEE vil fungere bra med Concept 10? Skal stå i et rom på ca 26 kvm. Har tenkt å bruke laptopen som spiller. Vil jeg få god lydkvalitet gjennom 3.5 minijack til rca kontakter, eller vil ikke dette funke, spiller så og si bare FLACK filer.

Takk for Svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp heller en Cambridge Dacmagic i tillegg - det er en massiv oppgradering!

Utover det - sjekk ut lyden på din nærmeste hi-fi klubb, så finner du fort ut om det er tingen for deg!

Du kan også vurdere Lektor 8, som er litt mer åpen i lyden.

Lenke til kommentar
Kjøp heller en Cambridge Dacmagic i tillegg - det er en massiv oppgradering!

Utover det - sjekk ut lyden på din nærmeste hi-fi klubb, så finner du fort ut om det er tingen for deg!

Du kan også vurdere Lektor 8, som er litt mer åpen i lyden.

Halloen!

Då har eg bestillt meg Anlegg. Jeg falt på Lektor 8 og Nad C375BEE. Fant ut at dette var det beste valget for meg. Kjøpte også en Cambridge Dacmagic for å få litt bedre lyd fra laptopen. Nå må jeg bare vente, ca 2 mnd til jeg får de. Håper jeg klarer å vente så lenge uten å bli helt gal :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...