Gå til innhold

Req: Software til Nokia D211

Anbefalte innlegg

Faren min har et pcmcia modem kort han aldri bruker, og han kan til og med surfe gratis med det:roll: Jobben betaler alt!

Nå er det sånn da at jeg får låne dette kortet så mye jeg vil:D

Det er bare ett ørlite problem... han har ikke software til det, han må på jobben for å få tak i det, altså han får ikke skaffet det før mandag, men jeg skal på tur med klassen til danmark, og vi drar tilig mandag morgen.

Jeg skulle så gjerne sitti i bussen (Ja, vi MÅ ta buss dit) og surfa litt, så hvis noen har, eller vet hvor man kan skaffe dette fra så er det utrolig fint!

Ps: Jeg har sjekka Nokia's hjemmesider, måtte ha passord og brukernavn.

http://www.nokia.com/nokia/0,8764,3123,00.html

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tre eller flere like tråder vil bli regnet som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til midlertidig eller permanent utestengelse. Ved å svare på spam-tråder, vil du bli regnet som medvirkende til spam, og en midlertidig utestengelse kan bli tatt i bruk. Bumping er ikke tillatt. Korte unødvendige innlegg og "telletråder", utelukkende ment for å øke sitt totale antall poster, er uønsket.

1) Hvordan kan du surfe på bussen? :roll:

2) let på kortet så står det sikkert noe som kan hjelpe deg på vei.

Lenke til kommentar

Man kan surfe på internett med et pcmcia modem kort som man setter inn i en bærebar pc. Altså, det funker som en mobiltelefon... bare at det ringer opp til internett. Man kan koble seg opp hvor som helst i verden bare det er gsm dekning... skjønner nå?

Btw. Let på kortet, hva er det for et svar liksom?

Jeg vet det står en kode der men å registrere seg på nokia sidene er ikke aktuelt.

Og er det virkelig noen grunn til at jeg skal bli advart mot utestengelse?Jeg har ikke gjordt, eller skrevet noe som bryter, hva jeg vil kalle "fornuftige" regler, så dette skjønner jeg ikke at skal være noen sak...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...