kyllingvippen Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hei alle sammen.. Jeg har uninstalert Battlefield 1942 manuelt fordi jeg hadde flytta rundt på folderen osv. men når jeg skal uninstaller for å installere spillet på nytt får jeg ikke uninstalert. Hvordan kan jeg på noen måte fjerna reg fila så jeg kan installere på nytt? Takker for Event. svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 RegCleaner bør fikse foreldreløse registernøkler og sånt. http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 RegCleaner bør fikse foreldreløse registernøkler og sånt.http://www.webmasterfree.com/regcleaner.html Vel, Programmet var bra det, men hjalp ikke meg. Når jeg prøver å uninst. så kommer denne beskjeden; Setup is not complete. If you quit the program now, the components you requested to add/remove will not be installed/uninstalled. You may run the setup program at a later time to complete the operations. Are you sure you want to quit the setup? Så problemet ligger vel i at jeg ikke får uninstallert programmet, enda det ikke finns spor etter det på maskinen. Edit: Ok, Drit i det der som står over. Jeg fikk det til å funke nå 8) 1337 Program Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 eller så kan du jo finne noe i regedt32 (kjør det fra startmenyen), men det er vel lettere å bruke regcleaner, ja... ville for øvrig anbefale deg å endre topicen litt... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Nytt Problem. Jeg og en kompis prøver å spille Desert Combar 0.35, men når en av oss prøver å joine en server så får vi Data differs from server noe som betyr at dataene ikke er lik, men alt er 100% likt Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Hvis noen av dere kjører en no-cd crack så kan den meldingen komme. Kommer noen ganger hos meg, noen ganger ikke. BF er utrolig kresen og absolutt alt må være orginalt for at alt skal fungere helt uten problemer. Og det skal det jo være også :wink: Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 og absolutt alt må være orginalt Ok, men det burde jo gå fordi det gikk fint med vanlig Battlefield :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå