Ooze Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har akkurat bygget en stasjonær pc, kabinettet skal bygges om for å få et andre verdenskrig tema men jeg har et problem. Jeg ser etter store pin up klistremerker eller dekaler men finner absolutt ingen ting. Har sjekket ebay men de er utrolig små å passer derfor ikke. Er det noen som vet om hvor det er mulig å bestille slike? Ser etter klassiske pin ups, slike som ofte var på bombefly under andre verdenskrig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hvis du finner noe på nettet tror jeg at det går an å sende bildet til noen som lager klistremerker, og få de til å sende i posten eller noe sånt. Vet ikke hvor mye det koster, kan ikke garantere at det er billig. Men det er sikkert verdt et forsøk å lete på google etter en klistremerke produsenter og ev. sende mail til de. Lykke til Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kan jo bare kjøpe sånne blanke klister ark og printe på bildene du måtte ønske. Bør være enkelt det. Clas Ohlson solgte det før husker jeg. Var i A4 format. Lenke til kommentar
Ooze Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Kan jo bare kjøpe sånne blanke klister ark og printe på bildene du måtte ønske. Bør være enkelt det. Clas Ohlson solgte det før husker jeg. Var i A4 format. Det var smart, skal sjekke om de fortsatt selger det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå