snowbot Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hei, jeg hadde en cd rom som sto i xboxen min, har nå prøvd og skifte fra en xbox jeg har hatt som har blitt sperret pga chip, men samme det det jeg tenkte på, hvorfor kan den cd rommen jeg har buttet inn i den gamle bare lese dvd filemer, den tar til og med spill som dvd filmer, kan jeg gjøre noe for at den vil lese spill som spill? den cd rommen jeg har satt inn nå er fra en nyere xbox, så jeg får ikke byttet delene inni dem heller, så registreingene går over ens. takk for hjelpen =) SnowBot Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hmm.. Fetteren min har et identisk problem med sin Xbox 360 som jeg byttet DVD-spiller på (har altså litt skyldfølelse for det, men bedre med en Xbox som leser DVD-er enn en Xbox med knekt platehylle ), så slenger meg på, da jeg også er nysgjerrig på om jeg kan fikse Xbox-en hans helt. Endret 6. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 ja, var bare det at jeg hadde en cd rom som ikke kunne lese noenting da, den sto det bare open tray på, så da gadd jeg ikke bruke den, den kunne ikke en gang brukes til dvd, heldig hvis kan den nye det men vil absolutt ha en som kan lese spill også, har ikke fått spilt på over 1 mnd Lenke til kommentar
ballsack Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du må flashe det nye drevet med korrekt nøkkel, som du må hente ut fra det opprinnelige drevet som stod i. Ellers vil det ikke lese spill. Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 ok, vet du åssen man gjør det? nå har ikke jeg så mye peil på xbox at det gjør noe men hvis det er en enkel måte man kan gjøre det på skal det nok ikke være noe problem. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 ok, vet du åssen man gjør det? nå har ikke jeg så mye peil på xbox at det gjør noe men hvis det er en enkel måte man kan gjøre det på skal det nok ikke være noe problem. jungleflasher.net her står det veldig godt forklart i en tutorial hvordan man tar ut nøkkelen fra en dvd spiller og overfører den til en annen. Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 hvordan skal den forklare "HVORDAN" jeg skifter den nøkkelen? der står det jo bare åssen den er laget opp, og hva som er i den. det hjelper ikke meg så langt på vei, beklager. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Kanskje du skal lese tutorialen som ligger på sidene der da?? Gjør det superenkelt for deg jeg, se vedlegg Første post blir å finne ut hvilket dvd-drev som satt der orginalt. JungleFlasher.pdf Lenke til kommentar
snowbot Skrevet 12. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2010 takker så mye for hjelpen, da var det fikset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå