SHDR Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Analytikere hos The Motley Fool tror tiden er inne for GTA-utgiveren. Les mer Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nå håper jeg att Take Two fortsatt forblir Take Two men hvis de skulle bli oppkjøpt av andre i bransjen tror jeg det bare er tre som faktiskt har råd til å sluke TT. Activision-Bliizard, EA eller Microsoft er de tre jeg tror er i best finansiell posisjon til å gjøre ett oppkjøp men som over jeg håper det ikke skjer og hvis det skulle skje ser jeg helst att det ikke blir Microsoft som gjør handelen. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Enig. Microsoft har ikke akkurat klart å skape gull av andre utgivere de har kjøpt opp. Rare f.eks. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) De får min støtte, kjøper alle kommende AAA spillene i butikken. Oppfordrer alle som liker at take two ikke er med i EA å gjøre det samme. Unngå monopolisering. Endret 7. januar 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som klarer å finne tapstallene spillverket opererer med, klarer ikke å finne det noenstedshen. Lenke til kommentar
Kjetil.. Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Microsoft kjøper det så blir kommende GTA spill xbox only trenger ikke å bli store forandringen hvis de blir kjøpt opp uansett, men blir spennende og se hvis det skjer, om det blir noen fforskjeller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) Microsoft kjøper det så blir kommende GTA spill xbox only trenger ikke å bli store forandringen hvis de blir kjøpt opp uansett, men blir spennende og se hvis det skjer, om det blir noen fforskjeller. Du sier noe der. MS er mye bedre enn EA Endret 8. januar 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg