Athelas Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Fikk Assassin's Creed II i julegave, og fyrte det opp for første gang i dag. Til min dype fortvilelse er spillemenyene og undertekstene på NORSK. Yeppers. Vet at jeg er statsborger selv, men føler at jeg har fått et barnespill... For det første, lar det seg gjøre å få engelsk språk sånn helt uten videre? For det andre, dersom det ikke går, hvor i #¤#%&¤¤# klager jeg på dette absurde, pedantiske produktet? Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) ??? Det er engelsk på PS3 versjonen. Visste ikke at de gjorde en så teit blemme på 360 versjonen. Men språkinnstillinger pleier generelt å ligge i hovedmenyer. Ta en titt der først. Endret 6. januar 2010 av morningstar665 Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 ??? Det er engelsk på PS3 versjonen. Visste ikke at de gjorde en så teit blemme på 360 versjonen. Utrolig. Så Sony har faktisk klart og fått det riktig her? Det verste er at det står på eska at alt er på engelsk. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ??? Det er engelsk på PS3 versjonen. Visste ikke at de gjorde en så teit blemme på 360 versjonen. Utrolig. Så Sony har faktisk klart og fått det riktig her? Det verste er at det står på eska at alt er på engelsk. Er enig i at spill med engelsk tekst er å foretrekke ja. Hvis det står at det skal være engelsk på coveret så må det enten bety at det går an å bytte til engelsk i menyen eller så har de gjort en grov feilinformasjon. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mitt AC2 til PS3 har også norske tekster... Lenke til kommentar
Athelas Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 ??? Det er engelsk på PS3 versjonen. Visste ikke at de gjorde en så teit blemme på 360 versjonen. Utrolig. Så Sony har faktisk klart og fått det riktig her? Det verste er at det står på eska at alt er på engelsk. Er enig i at spill med engelsk tekst er å foretrekke ja. Hvis det står at det skal være engelsk på coveret så må det enten bety at det går an å bytte til engelsk i menyen eller så har de gjort en grov feilinformasjon. Trickset litt rundt her nå. Det er *ingen* muligheter til å overstyre settings i spillet i seg selv, men jeg endret "locale" under Xbox360 innstillingene til UK i stedet for Norway, og nå er det heldigvis på engelsk. Takk for hjelp/støtte så langt. Det holdt på å bli dramatisk i heimen. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Velg england i regioninstillingene på xbox og du får engelsk sub. Funket for meg i hvertfall. Endret 6. januar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Green Onion Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Man må også ha engelsk i hovedmenyen på PS3 for at spillet skal bli engelsk. Lenke til kommentar
morningstar665 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Mitt AC2 til PS3 har også norske tekster... Snodig. Kjøpte min på Platekompaniet men det skal vel ikke ha noe å si. Fikk engelsk da jeg satte inn spillet. Menyen i konsollen er engelsk da, så det er vel der det ligger. Lenke til kommentar
Dyvers Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Norsk tekst er jo rått! Alle spill burde hat det slikt! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skjønner ikke helt problemet. Lenke til kommentar
Makri Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Greia er at alt skal være så automatisk som mulig om dagen, så de nye spillene vil nesten uten unntak ha mulighet til å lese av innstillingene på xboxen din og rette innstillingene etter det. Er jo greit det egentlig, kunne man bare overstyre klusset med å gå i hovedmenyen i spillet, men neida, må nok bare fint endre regioninnstillingene Lenke til kommentar
southparkman Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Jeg skjønner ikke helt problemet. Problemet er at den norske oversettelsen er veldig dårlig, samtidig som at det blir vanskelig når noe referes til på engelsk i spillet, men for å finne det i menyene/kartet el. Må du finne ut hva det er på norsk. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg ble også rimelig overrasket da jeg fikk norske menytekster og whatnot i AC2. HELDIGVIS kunne man endre locale som nevnt tidligere, ellers hadde jeg bytta det inn. Det var ikke det at det var norsk som var problemet, men jeg skjønte faktisk ikke helt hva de prøvde å si noen ganger siden "fornorskede" oversettelser gjør seg dårlig.. Bra for de som ikke kan engelsk, men det burde vært mulig å velge språk i hovedmenyen for å unngå at språket blir trukket ned over hodet på deg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Endelig har dem begynt å legge til norsk undertekster ! Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Når vi først er inne på norsk oversatte spill, sjekk denne. "E - Hold nede for å endre drakt" Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 har vel og gjøre med at noen folk er evneveik og lærer seg aldri engelsk. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 har vel og gjøre med at noen folk er evneveik og lærer seg aldri engelsk. De er vel ikke evneveike, men jeg skjønner hva du mener. Vi er i 2010 og de eneste som kan ha seg unnskyldt for å ikke kunne engelsk er pensjonister, innvandrere fra u-land og flesteparten av de som tok Mekk på videregående.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå