DOG_50 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 her er noen bilder. det ser kanskje unødvendig ut men funker for meg, merker at xboxen er kjølere når den er på stativet enn hvis den bare ligger nede Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Det var smart Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ja er ikke noe problem å lage, og det funker:) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Korleis merkar du at den er kjøligare? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Korleis merkar du at den er kjøligare? det må jo være med decibelmåler? pga viftene.... Lenke til kommentar
Bruker-158599 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 hva er den laget av? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Korleis merkar du at den er kjøligare? det må jo være med decibelmåler? pga viftene.... Det kan i så fall bli unøyaktig. Om konsollen står direkte på ei hylle blir det meir støy enn om den er løfta opp med noko som tar imot vibrasjoner. Lenke til kommentar
DOG_50 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er bare å ta på konsollen(under den)etter to timer med spilling når den ligger rett på hylla og når den er på stative. man merker forskel ganske lett,spesielt ved viftene. Så den blir kjøligere det er jeg sikker på det er vel ikke så vanskelg å lage den rett? Den er laga av tre allt sammen. har bare malt den med hvit maling, det tree jeg brukte var ikke så finn så. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) ...Bordet bør helst heller ikke være av trevirke... Hvorfor? På grunn av varmen? Endret 6. januar 2010 av Nerowulf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå