jonaz91 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Tenkte å opprette ein tråd der folk linker til andre tråder dei meiner er morsomme, underhaldande, lærerike osv. Det blir gjort slik at ein poster link til tråden, og skriver litt om kva tråd det er, og kvifor den bør besøkast. Satser på at det blir samla opp ein heil haug med kvalitetsrike tråder her etterkvart! Grunnen til at eg laga tråden var for å gjere det lettare for både meg og andre å ha det gøy på diskusjon.no, ved å fort finne fram til dei trådane med høgst underhaldningsverdi. Av og til ramler ein over interessante tråder ein ikkje har oppdaga før, så kvifor ikkje ha ein plass der ein samlar alle forum-favorittane? Endret 6. januar 2010 av jonaz91 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har en følelse på at denne ikke kommer til å leve ganske lenger, selv om det kan være en morsom tråd å følge med på. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 http://www.youtube.com/ Side med sykt mange filmer på! Ganske ukjent, så greit å dele den her :-) Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Gullkorn fra "Maskinen funker ikke" har potensiale. Uheldigvis ble den fort trampet ned av folk uten humor. Forøvrig; Hvorfor kun diskusjon.no ? Hva med andre forum? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Kvifor trur du ikkje den overlever latias? FlinkeFreddy, er vel for å kunne begrense litt... lurer på om det også bryter med retningslinjene? Grunnen til at eg laga tråden var for å gjere det lettare for både meg og andre å ha det gøy på diskusjon.no, ved å fort finne fram til dei trådane med høgst underhaldningsverdi Av og til ramler ein over interessante tråder ein ikkje har oppdaga før, så kvifor ikkje ha ein plass der ein samlar alle forum-favorittane? btw, ullsokk1, trur du må sjå på topic en gang til.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kvifor trur du ikkje den overlever latias? Er vel sikkert noen som mener at det er reklame og sånt. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 HOi. Får aldri nok tråder i Mine Innlegg. Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 btw, ullsokk1, trur du må sjå på topic en gang til.. Skjønner ikke hvordan jeg har klart å missforstå den så mye? Ser du har edita topicen, så skrevet litt på nytt da? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 meininga er å linke til forskjellige tråder på diskusjon.no, ikkje andre nettstadar eg endra berre ved å legge til eit avsnitt til =) Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som husker "det er mulig vi kline vilt" eller noe sånt? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 This. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ult_type=topics Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 This. https://www.diskusjon.no/index.php?act=Sear...ult_type=topics Å fy, jeg ble virkelig sliten av den der. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som husker "det er mulig vi kline vilt" eller noe sånt? Første som slo meg når jeg så tråden :!: . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå