Gå til innhold

Tråd-tråden, en reise gjennom diskusjon.no

jonaz91

Anbefalte innlegg

Tenkte å opprette ein tråd der folk linker til andre tråder dei meiner er morsomme, underhaldande, lærerike osv.

Det blir gjort slik at ein poster link til tråden, og skriver litt om kva tråd det er, og kvifor den bør besøkast.

Satser på at det blir samla opp ein heil haug med kvalitetsrike tråder her etterkvart! :)

Grunnen til at eg laga tråden var for å gjere det lettare for både meg og andre å ha det gøy på diskusjon.no, ved å fort finne fram til dei trådane med høgst underhaldningsverdi. Av og til ramler ein over interessante tråder ein ikkje har oppdaga før, så kvifor ikkje ha ein plass der ein samlar alle forum-favorittane?

Endret av jonaz91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kvifor trur du ikkje den overlever latias? :p

FlinkeFreddy, er vel for å kunne begrense litt... lurer på om det også bryter med retningslinjene?

Grunnen til at eg laga tråden var for å gjere det lettare for både meg og andre å ha det gøy på diskusjon.no, ved å fort finne fram til dei trådane med høgst underhaldningsverdi :) Av og til ramler ein over interessante tråder ein ikkje har oppdaga før, så kvifor ikkje ha ein plass der ein samlar alle forum-favorittane? :)

btw, ullsokk1, trur du må sjå på topic en gang til.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...