stud27 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Raymond er selger snake oil. BE AWARE. Ingen bransjer som tiltrekker seg så mange drittsekker som denne. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 12. mars 2010 Del Skrevet 12. mars 2010 Det finnes en bra nettside som avslører sånt: "The Bald Truth." Google det, så finner du nok svar på det du lurer på. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 Takk for masse svar. Men som sagt er hårpryden tilbake igjen nå Alt som krevdes var litt mer søvn Lenke til kommentar
Faktum1 Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Lurte på en ting ang. propecia (finasteride). Fikk nettop en resept på Propecia, men da jeg skulle innløse den på apoteket så fant jeg ut at det var rimelig dyrt. F.eks en 28mgs pakke koster 680kr, imens en 90mgs pakke koster 1900-2100kr. Hvor mye vil det koste å utløse en ettårsrespet på Propecia i Svergie? Lenke til kommentar
Gjest hårete Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Jaja det er bedre å miste håret enn å se ut som en jævla ape som jeg gjør, jeg hater at min kraftige hårvekst blir kommentert og baksnakket hver dag. "Skjeggprikker" over alt i trynet selv når man er nybarbert er forferdelig. Øyenbryn som man må nappe og barbere hver eneste dag for å unngå mono er forferdelig. Veldig trist som 17 åring og ha så mye hårvekst. Selvtilliten min er forlengst lagt i ruiner på grunn av det. Min far mistet alt håret som 20-åring, jeg håper jeg gjør det samme. Gud så deilig det ville vært å slippe alle de helvettes tingene som heter napping, barbering, voksing, klipping! Det er enten å miste håret eller selvmord. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 14. april 2010 Forfatter Del Skrevet 14. april 2010 Kan du ikke få operasjon av noe slag? :/ Lenke til kommentar
Gjest hårete Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Operere vekk hår? Det har jeg aldri hørt om. Det koster helt sikkert en formue Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det finnes flere metoder for permanent hårfjerning. Laser for eksempel. Lenke til kommentar
stud27 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Finnes laserbehandling for hårtap også, men det er scam scam scam Lenke til kommentar
Raudridder Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Som alt annet. Accept your testosterone-infused body =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå