p3d3r Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei! Kan noen hjelpe meg med å finne en fin og intressant scene i boken Mengele Zoo som har litt med temaet i boken å gjøre. Og er det noen her som vet hva sjangeren for denne boken er ? Tusen takk for alle svar Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei! Kan noen hjelpe meg med å finne en fin og intressant scene i boken Mengele Zoo som har litt med temaet i boken å gjøre. Og er det noen her som vet hva sjangeren for denne boken er ? Tusen takk for alle svar Vil du vi skal lese boken for deg? Toppen av naivitet og latskap. Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ja, den synes jeg var litt drøy. Du bør lese boken selv, og så heller spør hva du lurer på basert på hva du har forstått eller ikke helt forstått etter det. Lenke til kommentar
Chihiro Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Har hørt at det er en veldig god bok, så i hvert fall prøv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå