Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg lurer på og kjøpe en Sony Vaio i fra it24. Hadde tenkt og kjøpe "Sony VAIO VGN-SR590GPB 13,3"/C2D2,8GHz/4G/500G7/W7P (*EN)". Vil den fungere til og chatte, forum, lett spilling (cs 1.6) osv? Og hva er pluss og minus med Sony Vaio? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 pluss: rimelig bra kvalitet minus: latterlig pris Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vil den fungere til det bruket jeg hadde tenkt? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 ja, med Radeon HD4570 blir ikke 1,6 noe problem Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Skal ikkje noko serlig til bruket du hadde listet opp oppfor Den pc-en klarar det LETT! Endret 6. januar 2010 av Sigurdl Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ok, må bare vent noen uker så bestilles det! Men er ikke det "ENG" tastatur? Visst så kan man kjøpe norsk og sette inne eller få æ,ø og å på en måte på den? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 http://www.mamut.net/it24/tastatur.html Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skjønnte sånn passe lite ut av det der. Forklar visst noen kan. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Har USA bærbar jeg. Er egentlig ikke problem å bruke. Du installerer norsk tastatur i Regional Settings. Det negative er at tastene/symbolene vil ikke stemme. Jeg har vært bort i et par ganger det har skapt trøbel, men dette er hovedsakelig når jeg trenger bestmte tegn/symboler som USA tastaturer manger. Dessuten er det ikke problem å bare koble til en norsk tastatur. Skjønnte sånn passe lite ut av det der. Forklar visst noen kan. Det var da ikke vanskelig å fatte. Det er USA tastatur, men det følger med noen gjennomsiktige klister med de norske bokstavene du kan sette på tastene om du ønsker. Endret 6. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Jeg er meget fornøyd med min Vaio. Kjøpte den fra Sverige og da kom den med skandinavisk tastatur. Endret 6. januar 2010 av Spectre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå