Golf3er Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei. Har akkurat kjøpt meg bil og trenger noen billige høyttalere. Kom over en pakke med 4 høyttalere til 450 kr som ser ganske grei ut. Passer 6,5" i golf 3? Er pakken som ligger på forsiden her jeg har sett på http://lydibilen.no/ Tips til andre høyttalere rundt samme pris? ikke over 600 kr Lenke til kommentar
transmedia.no Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Velkommen til forumet! 6,5" passer i fordørene ja, om du har dørlommer med runde gittere i forkant allerede. Ellers er det 4" i dashbordet som burde være 1.prioritet, og et par 6,5" bass-høyttalere i dørene. Deretter en forsterker og en basskasse bak i bilen. Løse hattehyller skal brukes til hatter og skjerming av innsyn til bagasjerommet, ikke til høyttalere. Om du bare skal ha lyd for å forsøksvis imponere den knapt kjønnsmodne feminine del av befolkningen, uansett hvor ille lyden blir hørendes ut, og synes det er helt greit å ødelegge hattehylla for å få ekstra dårlig lyd, er det jo bare å kjøre på. Merk at jeg ikke kommenterer kvaliteten på de nevnte høyttalerne som sådan, det har jeg intet grunnlag for å mene noe om, det er hele oppsettet i en Golf III jeg heller ser andre og mye bedre løsninger for. Endret 6. januar 2010 av transmedia.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå