nilsnilspils Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei! Jeg har for tiden W7 Evaluation Copy, og trodde at det skulle være enkelt å beholde all dataene hvis jeg kjøpte W7 og oppgraderte denne. Men så ser jeg på nett at dette kanskje ikke er så lett allikevel? Er det noen som har erfaringer, som kan si meg hvor mye styr det er å oppgradere fra EC til W7 som man kjøper? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei! Jeg har for tiden W7 Evaluation Copy, og trodde at det skulle være enkelt å beholde all dataene hvis jeg kjøpte W7 og oppgraderte denne. Men så ser jeg på nett at dette kanskje ikke er så lett allikevel? Er det noen som har erfaringer, som kan si meg hvor mye styr det er å oppgradere fra EC til W7 som man kjøper? På forhånd takk! Hei, Jeg oppgraderte Vista64 til Win7/64RC. Måtte avinstallere RC av Win7 før jeg kunne legge inn Win7 Ultimate da jeg fikk den. Det gikk relativt smertefritt, oppgraderte alle drivere i samme slengen. Om du installert Win7 Eval. fra bunn av er det en del vankeligere, men det lar seg gjøre så lenge du oppgraderer 32-32 eller 64-64. En side som beskriver dett er: http://www.maximumpc.com/article/howtos/ho...dows_7_final_rc Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Er uansett best å ta en "clean install", altså å slette alt og legge inn W7 på nytt. EC versjonen inneholder jo en del ting som ikke var så bra, som er fjernet i den endelige versjonen. Lenke til kommentar
nilsnilspils Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Ok, tusen takk for svar. Det blir til at jeg bare kjører en clean install. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå