AfterGlow Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tactical Intervention skal fokusere på lagarbeid. Les mer Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skal bli spennende dette her. Men grafikken når ikke akkuart opp til 1.6 eller :S Får nå se nr den kommer ut Testes skal den iallefall Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Men grafikken når ikke akkuart opp til 1.6 lol? Lenke til kommentar
baosen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 "Det er ikke sikkert du har hørt om koreaneren Minh Lee" "Det er ikke sikkert du har hørt om vietnameseren Minh Le" fixed http://en.wikipedia.org/wiki/Minh_Le (jepp, jeg har hørt om han ) Lenke til kommentar
AfterGlow Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 "Det er ikke sikkert du har hørt om koreaneren Minh Lee" "Det er ikke sikkert du har hørt om vietnameseren Minh Le" fixed http://en.wikipedia.org/wiki/Minh_Le (jepp, jeg har hørt om han ) Takk, fikset. Lenke til kommentar
binko Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Dette mener jeg å ha sett en video om for en god stund siden. Da ble taktiske elementer som vakthunder, rapellering, destructibles nevnt. Men kanskje var dette tidlig i stadiet og ingenting garanteres. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Source-motoren? Jess! Kanskje vi får med hitbox-problemene til mange av Source-spillene på slengen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Endelig, er lei av å spille online mot folk som glitcher veggene Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Source-motoren? Jess! Kanskje vi får med hitbox-problemene til mange av Source-spillene på slengen! Jaa! Som headshot i kneet! :!: Endret 7. januar 2010 av PortableAppGuy Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Cs folka med LAGSPILL? HAHAHAH hahahah HOHOHOHO!!! Ja uansett, ser jo spennende ut.. men... HAHAH ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Han tror tydeligvis at skaperene er representert av spillerene... Lenke til kommentar
PortableAppGuy Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Han tror tydeligvis at skaperene er representert av spillerene... Nei men etter min mening så er CS et av de dårligste lagspillene.. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Men grafikken når ikke akkuart opp til 1.6 eller :S Når ikke "opp"? Selv Doom når opp. Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 (endret) "Nei men etter min mening så er CS et av de dårligste lagspillene." Du snakker om CS?. Sier seg selv at om du barer roter på public servere så finner du ikke et sammensveiset lag?. Du kan jo prøve søke på å spille på en klan uten å følge nøyaktige innstrukser samt å ikke være en lag spiller (Da får du høre det). Er jo nettop derfor CS har overelvd så lenge (vellbalangsert lagspill), og fortsatt er et av spillene som har veldig seriøse konkuranser verden over. Endret 8. januar 2010 av simalarion Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Ingen ting som slår en kald vinterkveld med cs med ett par folk på skype og lagarbeid =) Men uansett så håper jeg ikke på en "oppdatert utgave" av CS:Condition Zero... Lenke til kommentar
laurell Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Med andre ord: Rainbow Six med CS grafikk? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Hvis spillet ikke engang er i beta, så skal du regne med at mye av grafikken vi har sett er placeholders og ikke i nærheten av hva det endelige produktet blir. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg