litegodt75 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 hei, jeg såg litt nærmere på bildet ditt, og det ser ut til at du ikke har satt inn minnebrikkene eller rambrikkene riktig. Kanskje du har presset dem feil vei. Eller så er de ikke helt i sporet. Prøv å sette dem i slot 2 / 4. Det samme er på youtube video, slot 2 er ikke helt på plass. Lenke til kommentar
War Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Når feilsøkingen er over og du skal bygge for å bruke skal 2 minnebrikker i de to blå sporene for å gå på kanal 0 på det kortet. Nederst til høyre på hovedkortet , der er det 2 pinner som står opp. Du har ikke satt en jumper på de? (så de blir kortsluttet) En sånn en. Endret 7. januar 2010 av War Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2010 Veit ikkje ka en jumper er eingang og har nok ikkje brukt det da. PC'n blir nok ferdig i morra (skal hente den da kanskje) og da kan eg sei ka probleme var. Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Ja,ja var visst CPU'n som var fucka (av meg ^^). Kjører nå med allt og det fungerer knall! Hovedkortet med USB 3.0 og SATA 3.0 (6GB/s) Modulær strømforsyning og allt gjør pcen til en maskin som eiger for prisen! Kjøp denna visst du trenger en kraft maskin! AMD Athlon X4 2.66GHZ, 4GB RAM (Crucial) XFX ATI Radeon 5770 1GB DDR5. Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 16. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2010 Glømt og ta opp pinnen på Socketen La prosessoren nedi og da ble di bøyd Lenke til kommentar
Adjin Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 he-he, fantastisk, bra det ordna seg! Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 (endret) Takker for alle's hjelp Lol, di glømte og sende med en boks med deler (DVI-D til VGA adapter) Skjermkort CD, hovedkort CD, får heller ikkje lasta ned skjermkort driver Kan ikkje spille noke før eg får det. Endret 17. januar 2010 av pctil5000 Lenke til kommentar
Zero- Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Takker for alle's hjelp Lol, di glømte og sende med en boks med deler (DVI-D til VGA adapter) Skjermkort CD, hovedkort CD, får heller ikkje lasta ned skjermkort driver Kan ikkje spille noke før eg får det. http://www.amd.com/se/Pages/AMDHomePage.aspx gå inn på der, og velg operativsystem og skjermkortet ditt til høyre under "Download Drivers", da får du lastet ned driver til skjermkortet ditt. Lenke til kommentar
pctil5000 Skrevet 17. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2010 jojo, men da kommer det at skjermkort ikke støttes osv. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Glømt og ta opp pinnen på Socketen La prosessoren nedi og da ble di bøyd En god ide å lese manualen før man begynner å montere . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå