ilpostino Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 som tittelen sier er jeg på jakt etter programvare til Windows mobile 6 som kan brukes til å blackliste numre, herunder når folk ringer fra skjult nummer. noen som har noen gode erfaringer? Lenke til kommentar
2new Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Call Firewall + SMS Blocker Ver 1.4 http://www.logic-unlimited.in/callfirewall.php Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 den programvaren ser greit ut men det virker ikke som den har mulighet for å blokkere skjulte numre. Lenke til kommentar
2new Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sånn jeg ser det, kan du velge; Mode: Accecpt all calls og i tillegg krysse av for "Reject Unknown/Private Calls" Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) etter litt testing fant jeg ut at Reject Unknown/Private Calls avviste skjulte numre. takk for hjelp. Endret 6. januar 2010 av ilpostino Lenke til kommentar
2new Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Så bra, håper den er stabil også :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå