Zer0d Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kjappt spørsmål. Hva koster det for normale papir kopper her i landet? Vet jeg kan sjekke det selv men skal ikke innom noen butikker de nermeste dagene, skulle være ett kjapt og greit spørsmål å svare. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Aldri hørt om kopper av papir. Papp du tenker på? Kommer veldig an på størrelse, evt motiv, kvantium, osv. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hvite pappbeger koster ca 1kr per beger (20-30 beger for 20-30kr er ikke uvanlig.). Endret 6. januar 2010 av Kontorstol Lenke til kommentar
extatiC Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Mellom 20-50kr vil jeg tro. Du får noen ganske OK plastikk glass hos Europris for ca 30kr Lenke til kommentar
Zer0d Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Aldri hørt om kopper av papir. Papp du tenker på? Kommer veldig an på størrelse, evt motiv, kvantium, osv. Jepp er kopper av papp jeg tenkte på. Hva koster det på vanelige mat butikker for eksempel? Prisen varierer selvfølgelig ut i fra størrelse, motiv og kvantium. Jeg er bare ute etter noen eksempler egentlig. Pris eksempler. Takker for mange svar =) Endret 6. januar 2010 av Zer0d Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Koster i underkant av 20 kr for 50 pappkopper på Rema 1000. Skal på butikken om en times tid så kan sjekke da . Endret 6. januar 2010 av Kun10kr Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sikker på at det ikke koster kun 10kr? Off, ot Men beste for ts er å gå på butikken å sjekke selv. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Vi kan vel være enige om at det ikke blir det helt store utlegget med mindre du skal kjøpe inn til 400 personer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå