Brotato Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 har en bichon frise som er litt over 1 år gammel. Den har hatt verk under øyet helt siden vi fikk den, og det blir ikke borte. Vi passer på å klippe hår som kan ligge på øyet, men det funker ikke... har prøvd med hvitløks piller, siden vi fikk tips om at det kunne være sopp, men unten resultat.... Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har du vært hos dyrlegen? Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 nei... mer er det noe slags minimums peride med sånne hvitløks tabletter for at det skal funke? tror vi bare prøvde med en tablet daglig i 3-4 uker... kan ta bilde og poste når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Katten min som jeg hadde før hadde vært under ene øynet, viste jeg å være en bendelorm (tror det var bendelorm) som var årsaken. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 her er et bilde: litt mørkt, men du ser sikkert vi klipte han lille juleaften (eller selve julaften, er ikke sikker) , og så mye har kommet tilbake nå.. og hva er bendelorm for noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå