V-by Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Hoy. Har et problem med pc-en. Trodde jeg skulle greie å fikse dette selv, men får det absolutt ikke til. Problemet er at når jeg kjører et spill, eller andre fullskjermsprogrammer, samme hva slags specs det har, så vil prosessene til det programmet ta helt overhånd og overbelaste prosessoren min så alt går drit treigt. Det samme skjer også hvis jeg er på youtube eller andre sider, og spiller av en flash film elns i fullskjerm, har også skjedd mens ingenting er i fullskjerm. Har også skjedd med vanlige filmer på pc-en. Så sent som i dag formaterte jeg og håpet at det skulle bli fikset, men neida. Så kan ikke være noe jeg har gjort feil? Har også lastet ned alle drivere jeg har brukt rett fra produsentenes hjemmesider, så jeg kan umulig bruke noen utdaterte. Jeg kjører Win 7 Ultimate x64 Prosessor: AMD Athlon 64 X2 6400+ 3,2GHz Skjermkort: XFX radeon 5850 Ram 4GB: 2x Corsair Value S. PC5300 DDR2 2GB Strømforsyning: Chieftec 750W Hovedkort: Asus m4a78 Jeg har ikke gjort noen endringer i bios eller noe sånt etter sisste formatering. Utrolig irriterendes.. Noen som vet hva som kan være galt her? Endret 6. januar 2010 av V-by Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kanskje maskinen din går varm? Er det mye støv på kjøleribber og sånn? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Burde kanskje skrevet det å Høyeste temperaturen den har vert på i dag etter at jeg har formatert er 64 grader. Støv skal heller ikke være noe problem. Har tatt alt ut og inn, og sørget for at det ikke er noe som er koblet feil. Det eneste som ikke er helt nytt i pc-en er prosessoren med boxed vifte og to harddisker. Main HDD er ny. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Anyone? Endret 6. januar 2010 av V-by Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå