Prusk Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Newsflash! Kameraten din er nok heller ingen kamerat. Om andre spør hvorfor det ble slutt, får du si at dama satt og tafset på en tidligere kamerat i leiligheten din, mens du sov hos svigerforeldre.. Lenke til kommentar
Gjest gutt23 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Han er ikke noe kammerat til med noe lengre nei. Jeg er fly forbanna på han. Han må ikke komme i min vei flere ganger værfall. Forholdet deres kommer ikke til å vare stort alikevell. Ekssvigermor vet hvorfor det skjedde i tillegg til at hun ikke slipper kammeraten min inn til seg, fordi hun aldri har likt han. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Eksen din er dum som et brød, og du skal være glad du er ferdig med hun (vet det ikke føles sånn). Det er ikke lenger opp til deg å passe på hun. Regner med hun er voksen nok til å ta vare på seg selv. Om hun ender opp med psykiske problemer etterhvert så er ikke det noe du kan gjøre noe med. La hun kjøre på. Lenke til kommentar
probin Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 bra du kom deg fort unna!!! lykke til videre la oss nå håpe at du finner en ny og bedre venn og kjæreste Lenke til kommentar
Gjest gutt23 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Får egentli se hva som skjer. Hun kan ikke komme krypende tilbake til meg værtfall. Får håpe at hun innser at hun har gjort noe dumt og at hun sier sorry for det en gang i framtiden. Vi er ikke på talefot, etter alt som hendte. Hun ble faktisk sur for at jeg ble venn med nabojenta på internett, fordi at det var jenta som kammeraten min dumpet for dama mi. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hun ble faktisk sur for at jeg ble venn med nabojenta på internett, fordi at det var jenta som kammeraten min dumpet for dama mi. Men jeg sier som noen andre her, la henne kjøre på, og så innser hun sikkert snart hvor dum hun har vært. Ang. det psykiske så er det bare noe hun kan takke seg selv for om det skjer. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 God beskrivelse av drittkjerring i denne tråden. Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 God beskrivelse av drittkjerring i denne tråden. Samt definisjon av ludder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå