Gjest gutt23 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg og kjæresten har en kammerat som etter en fest fikk ekstreme magesmerter. Kjæresten min satt det meste av dagen etterpå å trøstet han. Jeg hadde ikke noe i mot det da, men nå har det gått 4 dager å hun trøster ham forsatt i min leilighet. Han ligger med hode i fanget på henne å sover mens hun stryker han i håret. Jeg har prøvd å snakke med henne om at hun ikke må glemme meg heller, men det ser ikke til at det funker. Eneste hun sier er at hun vil trøste han fordi han sliter etter bruddet med sin kjæreste og magesmertene. I natt ble det for mye, han skulle ligge over i min eneste seng og jeg og kjæresten min skulle gå til moren til kjæresten min å sove der. Hun sa at jeg skulle gå ned å varme sengen til hun kom ned. Det tok 1 time og 10 min før hun kom ned jeg ringte henne og spurte om hun kom. Da sa hun at hun spiste mat og så skulle hun sette skittenkoppene i vann før hun kom ned. Da hun kom ned spurte jeg hvorfor det tok så lang tid, sa hun at hun snakket med kammeraten om bruddet. Dagen etterpå jeg kom til min leilighet å så jeg at oppvasken var den samme og hun hadde ikke spist mat som hun sa. Jeg har også snakket med kammeraten min om henne. Han sier at han ikke liker å ligge i fanget på henne og at det er hun som vil at han skal det. Han synes det er leit overfor meg at han må ligge i fanget på henne. Hun sier det stikk motsatte. Når jeg nevner det sier hun at det ikke er noen følelser inne i bildet og at jeg ikke har grunn til å bli sjalu. Hva har du villet gjort i en slik situasjon? Hvis hun lyver, har vel hun noe hun vil skjule. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Puh, det var vanskelig å lese... Fatter jeg korrekt at dere begge er kamerat med han? Eller han er din kamerat, og hun har blitt venn med han i etter tid? Uansett så burde han kunne motstå å ligge i fanget hennes. Helt idiotiske å si "Hun vil det". Bare det at han i det hele tatt gi etter er jo tegn på han vil/liker hennes kontakt. Så der ville et lite alarm gått av hos meg. Dessuten vet jo han hu er dama di, tror ikke han hadde likt det om det var omvendt. Enaste hun gjør er å trøste/forsterke hans "deppa" følelse over bruddet, ikke rart det tar så lang tid. Hadde jeg hatt ei jente som stryket håret om jeg var lei meg ville jeg vært lei meg hele tiden....lol Gi han kameraten en spark i ræva og komme seg ut og få litt normalitet i livet. Å sitte inne og syttre og å ha ei jente trøste deg hjelper ingenting. Ang. Sjalusi, vel jeg tror jeg også ville vært det. Det virker som om begge parter trivis i deres situasjon og vil ikke at det skal slutte. Og det kan bygge fare for at de vil trekkes sammen jo lenger det pågår...om det ikke har skjedd allerede. Endret 6. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Magesmerter i flere dager? uansett, jeg vet ikke hvem av de jeg ville trodd på, men uansett om bare en eller begge liker det, så er det ikke et MUST å ligge i fanget og kose fordi man trenger trøst. Greit nok å få støtte, men det går da an å prate sammen uten å ligge og kose i fanget hele tiden? Jeg skjønner at du reagerer.. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Herregud, din tøffel. Hva er det du venter på? At det skal ordne seg selv? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) 4 dager?! Tenker ikke denne kameraten at det snart er på tide å komme seg hjem, at dere har deres eget liv? Hvorfor i all verden skal han sove i leiligheten deres mens dere sover hos svigers? Merkelig type han kompisen din. Damen din må jo ikke glemme at du er kjæresten hennes. Virker som hun gir deg null fokus. Veldig merkelig. Endret 6. januar 2010 av McBitch Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det der er ikke mye til kompis. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Skjerp deg, og mos "kompisen" på dør og fortell han at han ikke trenger dama DI for å trøste han. Lenke til kommentar
Gjest gutt23 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har tenkt å ta meg en prat med kjæresten når hun kommer hjem. Jeg forventer ikke at noe skal ordne seg selv. Vi hadde det bra helt til dette skjedde. Jeg har lyst til å vite om det fins noen som aksepterer dette Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eg hadde vertfall IKKE godtatt det. Ikke gjør det du heller. Lenke til kommentar
Ravadin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jenter er rare dyr. Noe av det du skriver høres jo litt mistenkelig ut. Men jenter er (ofte) av natur veldig omtenksomme dyr. Til tider litt for mye. Noen jenter lider litt av "fortapt valp" eller "brukket vinge"-sykdommen der de føler de må ta seg av noen som trenger dem og de kan overdrive behovet endel også. Jeg er en av dem. Hei! Ehm. Ja, uansett. Det kan rett og slett være at hun får et lite kick av å føle seg behøvd av noen, det er ikke sikkert at hun har romantiske følelser for ham, men at det er en eller annen syk form for morsinstinkt (eller variant derav) som slår til for fullt. Jeg har vel aldri vært så ekstrem som dette, og stikker meg heller aldri bort. Har hatt både gutte og jentevenner som jeg drasser i hus i tide og utide som jeg må ta litt ekstra vare på. Et eksempel er ei nettvennine fra spania som kom til Norge som Au Pair. da ting skar seg med vertsfamilien og hun stod på bar bakke, slapp jeg alt jeg hadde, kjørte avgårde og hentet henne og hun bodde hos oss (i en 2-roms) i litt over fire uker mens hun jaktet ny jobb. Det er ett venneforhold jeg kuttet ut fordi jeg merket at samboeren min ikke satte pris på det. En stereotypisk tøffing som sleit litt en stund og vet ikke om samboeren følte seg truet eller hva. Sa aldri noe om at han ikke satte pris på at jeg var venner med ham eller brukte tid på ham, sa bare ting som "skjønner ikke at du orker, fyren er drittsekk." - Mja, mulig han så noe jeg ikke så. Jeg vet jeg har skylapper og alltid vil tro det aller beste om de aller fleste. Men nå er jeg og denne "tøffingen" bare på hils. Bryr meg fortsatt om ham (platonisk ja) men bryr meg mer om at kjæresten min har det bra. Han synes til tider det er vittig når jeg kommer draksende hjem med en "fugleunge" som han kaller det og skal fore og huse noen som trenger det eller hente noen som sitter veifast et sted eller hva som helst. Jeg er såpass gammel at jeg lar meg ikke utnytte, men gjennom å være oppofrende og ta være på nære venner så får jeg mye tilbake (føler jeg) og jeg har fått vennskap som er så solide som søsken, nesten. (Den spanske au pairen kom til Norge for flere år siden, kjenner nå mine foreldre og er en fast gjenganger på i huset vårt - og jeg i hennes nå som hun har slått seg til i Oslo med en samboer). Hmm. Kort sagt - det er mulig hun føler mye omtanke og kjærhet for denne fyren uten å føle kjærlighet. Det er mulig hun er av "min" type gærne damer som har en stygg tendens til å sette seg selv i annen rekke selv bare for venner og ikke er helt erfaren nok til å vite det om seg selv. Hun kanskje prøver å skjule det litt nettopp fordi hun er redd for din reaksjon og hva du synes - samtidig som hun ikke klarer å la være å overhjelpe denne kameraten i nød. Selvfølgelig - her er andre teorier også. Kanskje hun av en eller annen teit grunn prøver å gjøre deg sjalu og dette er utrykk for at hun vil ha mere tid med deg til slik type nærhet? Kanskje kanskje.. mye spekulering. En ting er sikkert - kun hun har fasiten og du må spørre om den. Det går an å spørre åpent og ærlig og uten å anklage henne for noe og uten å fremstå som sjalu. Må bare ta tyren ved hornene. Lenke til kommentar
Gjest gutt23 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Nei. Dette kan jeg ikke godta. Jeg orker ikke å se kjæresten min klå på kameraten min. Jeg trenger litt omsorg jeg å, men det ser hun sikkert ikke. Har prøvd å sagt det, men det går ikke inn. Hun vil ikke vite om mine problemer og med en gang jeg nevner noe så blir det betraktet som suttring. Derfor er det ekstremt vanskelig for meg å se på eller å vite at det sjer med en annen. Hun har aldri gitt meg så mye trøst når jeg trengte det, så da blir det ikke rett at kameraten min skal ha det heller. Jeg har ikke klart og ligge i fanget på en annen jente når jeg har kjæreste og heller ikke klart og trøste en jente så mye hvis kjæresten min hadde følt seg ubekvem med det. Hvis det ikke hadde brydd meg, ville det ha sagt at jeg ikke har følelser for kjæresten Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) begge lyver til deg, 100% garantert. LES!: magesmerter i 4 døgn, ligger i fanget til dama di i 4 døgn, krever at du forlater rommet for å "varme opp senga", slik at de kan foole around i over 1 TIME!. ikke vvær en tøffeldritt, ordne opp i dette PS. hvis kompisen din har hatt magesmerter i over 4 døgn må du ringe sykehuset å høre hva de sier om det. Det er ikke normalt i hele tatt. Endret 6. januar 2010 av Henrik2k Lenke til kommentar
Ravadin Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Eek. Ser jeg missa noe ja. Forstod det sånn at han var igjen hos dere og hun var oppe en ekstra time hos foreldrene hennes uten selskap. Men det er endel som virker drøyt her ja. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Høres ut som han har pult dama di. I allefall etter den løgnen. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Det er er veldig drøyt. Spesielt med tanke på alle de løgnene hun serverer deg. Ikke for å snakke stygt om henne, men hun virker jo ikke direkte skarp når hun sier hun tok seg mat og satte skittenkoppene i vann når hun tydeligvis ikke hadde gjort det. Jeg kjenner igjen mange av tegnene på utroskap her, og jeg kjenner meg til dels igjen i situasjonen. I mitt tilfelle foregikk dette som skjer deg, bak min rygg og ikke foran øynene på meg. Magesmerter i flere dager uten å oppsøke lege, men oppsøker fanget til dama til en kamerat? Den kjøper jeg desverre ikke. Dette hadde jeg ikke godtatt! Jeg var den fyren før som godtok sånne ting, og det endte bare stygt. Heldigvis har jeg lært, og det vil du og. Jeg skal være veldig forsiktig med å konstantere at dama di er utro, men det er i hvert fall tydelig at en av de to juger til deg. De kommer med motstridende unskyldninger som ikke henger på greip. Finn ut av hvem det er, om det ikke er begge og håndter det. Uansett skal du IKKE godta å bli behandlet på den måten! Lenke til kommentar
Gjest gutt23 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Alt skjer i min leilighet. Jeg og kjæresten sover til svigermor. Jeg måtte gå fra MIN leilighet til svigermor for å varme opp senga vår der, fordi kompisen min sov i senga i min leilighet. Han har vært hos legen og han har fått medisin med bivirkningen svetting og tretthet. Han ligger da i fanget på MIN kjæreste og sover mens kjæresten min stryker han på hodet. Han ligger også noen ganger kun i boxershorts fordi det er for varmt! Jeg takler ikke at han gjør det. Ingen av dem skjønner helt hvordan det føles for meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Du får prøve å si klart ifra da, at du ikke går med på det lengre. Hvorfor må han være hos dere egnetlig? Har han ikke et eget hjem eller noen andre å gå til? Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Han ligger i boxeren og er svett i fanget til dama di fordi han har vondt i magen? :| Er de bivirkningene unskyldningen de kom med når du gikk inn i rommet og så de uten at de var forberedt eller noe? For dette her høres helt ufattelig bullshit ut.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Alt skjer i min leilighet. Jeg og kjæresten sover til svigermor.Jeg måtte gå fra MIN leilighet til svigermor for å varme opp senga vår der, fordi kompisen min sov i senga i min leilighet. Han har vært hos legen og han har fått medisin med bivirkningen svetting og tretthet. Han ligger da i fanget på MIN kjæreste og sover mens kjæresten min stryker han på hodet. Han ligger også noen ganger kun i boxershorts fordi det er for varmt! Jeg takler ikke at han gjør det. Ingen av dem skjønner helt hvordan det føles for meg. Legen gitt han medisin? Har legen aldri hatt kjærlighetssørg? Hva slaks lege er dette???? Back ally doctor??? Eller er dette bare noe han sier? Om jeg hadde kommet hjem og sett kameraten min i boxers, med hode på fanget på damå selv etter å pratet med han om det, hadde jeg gått total bananas og kastet han rett ut av leiligheten. Så sakt til damå om han er mer viktig enn det vi har kan hu følge han ut døren. Endret 6. januar 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Gjest gutt23 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Jaja.... Da var det slutt Jeg kastet kammeraten min på dør og det endete i at dama slo opp å ble med han hjem, får å passe på han. I går møtte jeg henne, å da så det ut som om at hun hadde gjort mere en å passe på han. Hun sa at grunnen til bruddet var at hun mistet følelsene for meg etter all kranglinga. Det med at hun ble med han hjem kommer jeg ikke til å tilgi verken eksen eller kammeraten min for. Kammeraten min holdt faktisk på å rote med en annen dame, som han nå har kuttet kontakten helt med. Jeg snakket med henne, å hun sa at, han hadde sagt at han ikke skulle bli sammen med dama mi!!!!! Eksen sier fortsatt at det ikke hadde noe med kammeraten min at det ble slutt. Hvis det ikke var det, hvorfor ble hun med han hjem da? Problemet er at jeg er redd for at det skal skje henne noe, når hun er sammen med ekskammeraten min. Han manipulerer kjærestene sine, så de får psykiske problemer litt ut i forholdet. Alle damene han har hatt, hadde hatt vansker med psyken etter bruddet med han. Husker da jeg ble sammen med henne, hun sa at det var dårlig gjort av eksen å bli sammen med en ny dame 2 uker etter bruddet. Hun har slått rekorden med 13 dager og 23 timer og 30 min. Det tok en halv time fra vi slo opp, til hun ble med han hjem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå