abene Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Lenovo har lansert to nye nett-PC-er - den ene er en "nettboktavle" med berøringsskjerm. Les mer Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Maskinene leveres med Quick Start 2.0 som åpner applikasjoner og internett på få sekunder uten å måtte starte opp Windows. Begge modellene leveres med Intel Atom N450-prosessor. Blir vi bundet til IE for å komme på nett da? Lenke til kommentar
AndyF Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 spennende. kunne tenkt meg lett og liten tablet til skolen og de ser ikke så ille ut Lenke til kommentar
hardkjerne Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Betyr Intel Atom N450-prosessor automatisk Intel skjermkort (graffikkprosessor) også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Maskinene leveres med Quick Start 2.0 som åpner applikasjoner og internett på få sekunder uten å måtte starte opp Windows. Begge modellene leveres med Intel Atom N450-prosessor. Blir vi bundet til IE for å komme på nett da? Leste du ikke teksten? Det står: "uten å måtte starte opp Windows" Sist jeg sjekket finner en ikke IE i nyere utgaver til annet enn Windows. Regner med at nettleseren i den kjappe oppstarten bruker firefox eller noe lignende. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 *snip* Leste du ikke teksten? Det står: "uten å måtte starte opp Windows" Sist jeg sjekket finner en ikke IE i nyere utgaver til annet enn Windows. Regner med at nettleseren i den kjappe oppstarten bruker firefox eller noe lignende. Hadde nok ikke vært noe problem å få implementert IE i denne tingen, tviler heller ikke på at MS hadde betalt for å få IE der. Men det er derfor jeg lurer, litt generelt. Om man kan velge nettleser selv.. Jeg ønsker ikke å være bundet værken ene eller andre veien. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen idé om batterikapasitet på disse? S10-3 virker jo som et bedre kjøp enn nær sagt samtlige konkurrenter, med raskere prosessor og større harddisk til samme eller lavere pris. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg som nesten droppet tanken på netbook. *googler modellnummer for mer info*. Leveres det uten proprietært OS (og helst støtte for berøring i GNU/Linux) and I'm in. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Blir vel Windows 7 Starter, tenker jeg. Det er strengt tatt nesten det samme som "uten OS". Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Okapi: Godt mulig, men mine planer inkluderer det å ikke gi penger til Microsoft Corporation Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Uff, håpløs touchskjerm anyone? http://www.viddler.com/explore/engadget/videos/892/1.157 Endret 6. januar 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Okapi: Godt mulig, men mine planer inkluderer det å ikke gi penger til Microsoft Corporation Tviler på at de tjener en eneste kronasje på det der. Operativsystemet er ikke der for å være direkte innbringende, men for å hindre folk i å vurdere alternativer. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 SoapyAsHell: Hm, var litt skuffende den videoen ja. Okapi: Mulig jeg vurderer det om jeg får sikker kilde på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå