Gå til innhold

Ekte guide til helbredelse av RROD?


Wiciwato

Anbefalte innlegg

Så en guide på youtube om hvordan man fikser RROD, men man måtte kjøpe guiden for rundt 130 kroner. Er det ekte, eller bare scam? Når man ser på kommentarene så kan man begynne å tvile litt fordi alle er så positive og amerikanske tv-shop-ish. Garantien har gått ut uansett, så det skader ikke om jeg prøver.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nja. Nå er det sånn at jeg allerede har fått rrod, og xboxen min ble laget i 2005 (holdt overraskende lenge!) så garantien er borte for lenge siden.. Jeg lurte bare på om det de reklamerer for på youtube virkelig funker og om det ikke bare er scam.

Men den siste linken er kjekk å ha når jeg eventuelt får den til å funke igjen, eller når jeg kjøper ny.

Endret av Wiciwato
Lenke til kommentar
A) Det er scam, bare MS kan permanent fikse RROD.

 

B) Det er fem års reklamasjonsrett i Norge så MS må fikse 360en din, forutsatt at du ikke selv er skyld i skaden eller har åpnet den/skadet konsollen.

 

Nja, det er vel heller 5 års reklamasjonsrett på forbrukerelektronikk på varer med en forventet levealder over 5 år. Men xbox går under den kategorien :) Er egentlig ganske lite som ikke kommer under den kategorien.

Lenke til kommentar

Ok, da får jeg vel ta en tur til Elkjøp snart. Men er det mulig å kjøpe en 360 på elkjøp og levere den tilbake før 30 dager har gått?

" Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje."

Da burde den gjelde 360 som har vært brukt, eller?

Lenke til kommentar
Ok, da får jeg vel ta en tur til Elkjøp snart. Men er det mulig å kjøpe en 360 på elkjøp og levere den tilbake før 30 dager har gått?

" Returretten gjelder ikke mobiltelefoner, produkter solgt med abonnement og spill+film som har brutt embalasje."

Da burde den gjelde 360 som har vært brukt, eller?

 

Jupp, det er ikke noe prob, men hvis du skal logge inn på Live, husk å slett alt før du leverer den tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...