RBW Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kabinettet CM 690 får nå en etterfølger i form av CM 690 II. Les mer Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Positivt å se at flere kabinetter plasserer strømforsyningen i bunnen, som gjør at det står mye mer stabiilt. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Interessant. Hadde CM690 på min gamle PC, og må si at kabinettet var knall og mye bang for bucks. Nå som det i tilegg er stort inni er det nesten så jeg vurderer det igjen. Lenke til kommentar
Jon Ivar Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Perforeringer er og blir ganske dumt på kabinett. For det første, hvis dem ikke er lukket fra selve kabinettrommet, så vil det motvirke luftflyten fra viftene. Det andre er at det blir så sinnsykt med støv inni disse hullene. Men 10/10 for design og utseende, bortsett fra nevnte. Lenke til kommentar
theperfectS Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardw...deo-review.html Et videoreview :> Edit: Det er plass til 11 vifter Endret 7. januar 2010 av theperfectS Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Problemet med strømforsyning i bunnen er at varmen dette skaper da kommer til å stige forbi skjermkortet og dette fører til at viften på skjermkortet kommer til å snurre fortere og lage mere bråk Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 kanskje dette blir avtageren til mitt enorme lian li Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå