Noiz Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei, har begynnt å sjå på the shield no, men vil og ha ein komedie på lur, noken tips? Eg elsker The big bang theory og two and a half men. Eg liker og The office(US) Eg liker ikkje serier som Scrubs. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 er vel bare å prøve seg frem ^^ se litt hva som går, og finn noe du ikke har sett før.... Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har du sett 30 Rock? Jeg har nettopp begynt å se Better Off Ted og den er veldig bra så langt. Jeg er også stor fan av serien Titus. Litt mer spesiell humor kanskje, men anbefaler at du prøver første episode for å se. Ellers er det flere britiske komedier jeg kan anbefale: Black Books Coupling Fawlty Towers The Office (UK) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Kongen av Queens er en klassiker. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 How I met your mother og curb your enthusiasm. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Mange gode valg her, skal prøve noken av dei. Takk for svar Mange gode valg her, skal prøve noken av dei. Takk for svar Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Arrested Development vil jeg anbefale. Kanskje den serien jeg har hatt mest glede av innenfor komediesjangeren. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Seinfeld It's Always Sunny in Philadelphia Lenke til kommentar
Acherontic Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 How I met your Mother Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 The It crowd, The Inbetweeners, Two Guys and a Girl ( gammel men bra ) er til å anbefale hvertfall Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Arrested Development vil jeg anbefale. Kanskje den serien jeg har hatt mest glede av innenfor komediesjangeren. Jeg visste det var en jeg glemte. Arrested Development er en genial serie. Absolutt verdt en titt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Friends! Friends Friends Friends! Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 7. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2010 Såg 30 Rock på tv og trur eg kommer til å laste det ner, takk for alle svar. Har også mange andre gode alternativ. Lenke til kommentar
gmufc Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 (endret) Ser på de aller fleste komediene som sendes og min nye favoritt nå er helt klart "Modern Family" (sendt 11 episoder av første sesong så langt). Veldig bra produsert, morsomt og har potensiale til å nå nivået til Arrested Development. Noen av mine andre favoritter: (flere er nevnt før men lister opp likevel) How I met your mother The big bang theory The Office US og UK Curb your enthusiasm (dette er en av de seriene du enten elsker eller hater) Extras (britisk serie, ikke alle som liker/forstår denne type humor) Kitchen Confidential (ble kansellert alt for tidlig) Andre gode komedier: Community Parks and recreation Rules of engagement Gary unmarried 30 rock (god cast, men litt overvurdert serie) 10 items or less ("low budget", mye imrpovisering som i Curb your enthusiasm) 'Til Death (litt varierende kvalitet) Flight of the conchords Everybody hates chris Black books (britisk) Endret 7. januar 2010 av gmufc Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Jeg skjønner bare ikke hvordan noen kan like Everybody Hates Chris? Kunne du forklart det du syns er morsomt med det? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Honest http://www.imdb.com/title/tt1029892/ Lenke til kommentar
gmufc Skrevet 8. januar 2010 Del Skrevet 8. januar 2010 Jeg skjønner bare ikke hvordan noen kan like Everybody Hates Chris? Kunne du forklart det du syns er morsomt med det? Nå kom den ganske langt ned på lista mi så vil på ingen måte si at det er min favoritt, men vet det er mange som setter pris på den, mye pga Chris Rock (forteller, og personen serien er basert på) som riktingok ikke er like kjent blant hvite i Norge og derfor kanskje ikke slår helt ann her. Den er iallefall litt mer original enn mange andre komedier så er ikke av de verste komediene en kan se på, men som sagt om du ser på lista er det mange serier eg foretrekker foran den. Smaken er som baken, så selv om du ikke liker en serie betyr det ikke at andre ikke kan like den, derfor foreslo eg også noen serier som eg vet har litt mindre publikum så folk kan se en epsidode eller to om de vil og bestemme selv hva de liker. Når det gjelder Everybody hates Chris så er den veldig populær blant mørkhudede ("African Americans") som identifiserer seg med den mens vi hvite kanskje ikke tar den like lett. Foreslår at du heller kommer med nye forslag enn å kritisere andres Syns egentlig denne serien fikk litt for mye oppmerksomhet nå, lista opp mange serier over som eg syns er mer geniale og sære enn denne så syns det er tåpelig at du begynner å kverulere over 1 av de 15 seriene som ble foreslått fordi den ikke er blant dine personlige favoritter. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 Haha, tror du har misforstått litt. Jeg vet hva serien handler om, jeg har sett et par episoder og jeg er til og med ikke hvit en gang. Foreldrene mine er indiske, så ja, kall meg hva du vil men det er ikke pga det jeg ikke lliker serien. Og jeg skjønte faktisk at det ikke var så høyt oppe på listen din også, bare så det er sagt. Det var heller ikke noe jeg kritiserte fra ditt innlegg. Jeg bare så navnet på serien som du nevnte, og tenkte mer med mitt innlegg på hva det egentlig er som folk liker med denne serien, og da tenkte jeg at det var naturlig å spørre deg siden du tydelgives har sett en del på det. Jeg lurte egentlig bare på hva det er som er morsomt med det, siden jeg absolutt ikke finner det morsomt. Det er jo selvfølgelig greit at andre liker serier som jeg "hater", så bare lurte på hva som egentlig var bra/morsomt med serien. Det var ikke meningen å provosere eller gi denne serien oppmerksomhet eller noe. Var ikke noe slikt at jeg så at du likte det og ignorerte at det var lavt på listen din (ei heller ignorerte jeg de andre seriene du nevnte, hvor det er en del bra); jeg tenkte bare på denne serien og hva som var morsomt. Tok ikke utgangspunkt fra listen din eller noe. Så, det var ikke noe tåpelig fra min side for jeg kverulerer ingenting. Bare lurte på noe når jeg så navnet på serien og spurte hva du synes var bra/morsomt med den. Simple. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2010 Del Skrevet 9. januar 2010 That 70s show! Sooooo awesome. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå