Dorg76 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hei! Jeg driver støtt og stadig å lager hjemmevideo som sendes til svigermødre og jaktkompiser alt etter innhold. Når jeg skal skrive ut cover blir ikke dette i riktig størrelse. Jeg har kommet meg rundt dette med å printe i A4 og sette egendefinerte marger i selve printingen, men dette er ganske stress. Jeg bruker Vista, en Canon iP4200 skriver og lager bilet i Paint.net. Kan noen si meg et program/drivere/metode, helst gratis, som greier å skrive ut i riktig/valgfri størrelse? Lenke til kommentar
glenmb94 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg vet at nero burning rom har en egen cover maker, det har NTI og... Det spørs hvilket brenne program du bruker. på Nero står det i hovedmenyen, har gjort dette flere ganger selv : ) Sier ikke at dette er svaret på ditt problem, vil bare du skal sjekke det ut Lenke til kommentar
Dorg76 Skrevet 6. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2010 Takker for det. Jeg har ikke nero, og kommer nok ikke til å kjøpe det heller. Jeg har også et spesialprogram for å skrive ut DVD cover som fulgte med ett eller annet annet, men dette er så utrolig dårlig funksjonsmessig at jeg ikke har lyst til å bruke det. Det hender jo andre ganger også at jeg har behov for noe som skriver ut i riktig størrelse og da hadde det vært fint å ha en måte å gjøre dette på. Om noen kan bekrefte at Elements kan gjøre dette er det kanskje grunn nok til å forsvare et kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå